چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

کشفیات موادمخدر در چهارمحال و بختیاری 8درصد افزایش داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کشفیات موادمخدر در چهارمحال و بختیاری 8درصد افزایش داشت

شهرکرد - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه محورهای ارتباطی استان به عنوان ترانزیت جنوب به مرکز کشور است، گفت: کشفیات مواد مخدر در سالجاری در استان هشت درصد افزایش داشته است.

سرهنگ سلیمانی ریاحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 2تن و 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در عملیات‌های کنترل محورهای مواصلاتی و همچنین اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان سنتی است، گفت: بیشترین میزان کشفیات در محور مواصلاتی لردگان به بروجن به عنوان محور مواصلاتی جنوب به مرکز کشور کشف وضبط شده است.

ریاحی افزود: در این مدت 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شدند.

وی به افزایش 10 درصدی کشف و دستگیری مجرمان مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: در این مدت 2 هزار و 470 مجرم مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شدند.

ریاحی اظهار داشت: در این مدت 85دستگاه خودرو و 20دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و 732 کیلومتر راه دارد که 259 کیلومتر بزرگراه، 761 کیلومتر راه اصلی، 291 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

*س_برچسب‌ها_س*