یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

کشف اسناد علیه مرشد نقل و انتقالات / اتهام بزرگ: باید مراقب فابریتزیو رومانو باشی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کشف اسناد علیه مرشد نقل و انتقالات / اتهام بزرگ: باید مراقب فابریتزیو رومانو باشی

مشهورترین خبرنگار نقل و انتقالاتی دنیا در مظان اتهامی قرار دارد که می تواند برای او رسوایی بزرگی در پی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، «هیر وی گو»، یکی از جملاتی است که هر هواداری انتظار دارد در شبکه های اجتماعی از روزنامه نگار متخصص نقل و انتقالات، فابریتزیو رومانو، درباره انتقالی که در آستانه بسته شدن برای تیمش است، بخواند.

این شخصیت مشهور ایتالیایی به تایید غیررسمی تعداد زیادی از خریدهای انتقالاتی دنیا تبدیل شده است. به این ترتیب که با تایید او دیگر می تواند یک انتقال را قطعی دانست. انتقالی که هنوز رسمی شده ولی می توان آن را رسمی دانست و تا ساعات، روزها یا ماه های بعد خبر او قطعا تایید خواهد شد.

اما اکنون کار رومانو توسط رسانه ها در دانمارک زیر سوال رفته است. 

در "Tipsbladet" (هفته نامه ورزشی) آن‌ها رومانو را متهم می‌کنند که «سخنگوی دلال ها و ایجنت هایی است که می‌خواهند بازیکنان خود را تحمیل کنند» و حتی در ازای حضور در شبکه‌هایشان سود می‌برد. اینکه او در ازای دریافت پول با اخبارش بر روی باشگاه فشار می‌گذارد که یا راضی به فروش او شود و یا قراردادش را با مبلغ بیشتری تمدید کند.

این اظهارات پس از بررسی این رسانه و پس از گزارش رومانو از وضعیت رونی بردغجی، بازیکن کپنهاگن، صورت می گیرد. روزنامه نگار ایتالیایی معتقد است که این اتهام فاقد هرگونه صحت است و علیه رسانه دانمارکی اقدام قانونی خواهد کرد.

رومانو اخیرا در شبکه های اجتماعی خود نوشت: «رونی بردجی، مورد عجیب از یکی از بهترین استعدادهای اروپاست. از بهترین گلزن با 10 گل برای کپنهاگن تا صفر دقیقه در اولین بازی های سال 2024. دلیلش این است که بردغجی قصد امضای قرارداد بلندمدت جدیدی ندارد و از تابستان تنها 18 ماه تا پایان قراردادش فاصله دارد در حالی که چند باشگاه را خواهان خود می بیند.»

این اطلاعات توسط خود کپنهاگن تکذیب شد و رسانه های دانمارکی را به بررسی صحت آن سوق داد.

به گفته رسانه‌های دانمارکی، رومانو با بهره‌گیری از تعداد فالوئرهای زیاد خود در شبکه‌های اجتماعی که در آن 20 میلیون دنبال کننده در توئیتر سابق، دو میلیون مشترک در یوتیوب و 27 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در ازای دریافت پول، خدماتی را به افراد مختلف مرتبط با فوتبال ارائه می‌کند.

انتشار هر خبر در کانال‌های رومانو با نرخ‌هایی مانند 1000 دلار برای یک پست در شبکه‌های اجتماعی و تا 6000 دلار برای یک ویدیو است.

کشف اسناد علیه مرشد نقل و انتقالات / اتهام بزرگ: باید مراقب فابریتزیو رومانو باشی 2
کشف اسناد علیه مرشد نقل و انتقالات / اتهام بزرگ: باید مراقب فابریتزیو رومانو باشی 3
کشف اسناد علیه مرشد نقل و انتقالات / اتهام بزرگ: باید مراقب فابریتزیو رومانو باشی 4