یک‌شنبه 22 مهر 1403

کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در3 ماه

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کشف بیش از 5 هزار کیلو مواد مخدر در3 ماه

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه مرکز بازپروری مهر سروش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماه ابتدای سال جاری 5250 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که 53 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته‌ایم.

وی گفت: با حضور سردار رادان و ابلاغیه فراجا، عدم حضور معتادان متجاهر در معابر و برخورد با خورده فروشان با جدیت دنبال شد و تا امروز سر قول خود بوده‌ایم چرا که محلاتی در تهران سال‌ها شاهد حضور معتادان متجاهر بود اما اکنون اقدامات خوبی در آن محلات صورت گرفته‌است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مراکز نگهداری معتادان ماده 16 کفایت لازم را نداشت که خوشبختانه امثال این مرکز افزایش یافت.

وی افزود: اگر مراکز نگهداری به اندازه کافی نباشد متأسفانه 49 درصد منتج به آزادی افراد می‌شود که با رایزنی‌های صورت گرفته بقیه دستگاه‌ها هم به میدان آمده‌اند و فقط 13 هزار نفر طی 3 ماهه به این مراکز منتقل شدند و ضرورت دارد که این مراکز مشابه بیشتر شود.

سردار محمدیان به موضوع اشتغال مددجویان پرداخت و خاطر نشان کرد: در جهت اشتغال این افراد گلخانه و مزرعه پرورش شتر مرغ ایجاد شده است؛ همچنین همکاری با کارخانه‌های تولیدی که نیاز به مونتاژ دارد نیز مد نظر قرار دارد.

وی افزود: ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای و در ادامه صدور گواهی برای مددجویان نیز انجام و پیگیری شد تا برای گرفتن وام برای اشتغال مددجویان بعد از خروج از کمپ کاربرد داشته باشد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید پلیس تهران مواد مخدر مرکز سروش این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است