دوشنبه 2 مهر 1403

کشف جسد دختر 26 ساله؛ جنایت یا خودکشی؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
کشف جسد دختر 26 ساله؛ جنایت یا خودکشی؟

پیدا شدن جسد دختری 26 ساله در فضای سبز اتوبانی واقع در شرق تهران، تیم جنایی را با یک معمای پیچیده مواجه کرده است.

شامگاه پنجشنبه گذشته، به بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران خبر رسید که پیکر بی جان دختری 26 ساله در فضای سبز اتوبانی در شرق تهران پیدا شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اعلام این گزارش، بازپرس جنایی به همراه تیمی از ماموران تجسس پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حضور یافتند و تحقیقات خود را شروع کردند.

به نظر می‌رسید دختر جوان از روی پلی که در نزدیکی اتوبان و فضای سبز وجود داشت، به پایین سقوط کرده است. با این حال تحقیقات میدانی ادامه داشت تا راز این حادثه، فاش شود. در نخستین گام، باید هویت متوفی مشخص می‌شد. با توجه به کارتی که داخل جیب دختر جان باخته وجود داشت، مشخصات وی به دست آمد.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ خانواده این دختر رفت که آن‌ها گفتند روز حادثه وی با پدرش درگیر شده است. سپس خانه را به حالت قهر ترک کرده و به پدرش گفته که قصد دارد به زندگیش پایان بدهد. با توجه به مطرح شدن این مسئله، فرضیه خودکشی قوت یافته است. با این حال بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات گسترده را صادر کرد تا اسرار این پرونده رازگشایی و مشخص شود که آیا دختر جوان به قتل رسیده یا قربانی حادثه دیگری شده و یا به زندگیش پایان داده است.

از میان اخبار

تغییر ساعت کار ادارات از امروز؛ شناور شدن ساعت کاری

اعلام 3 روز عزای عمومی در خراسان جنوبی