دوشنبه 2 مهر 1403

کشف 325 میلیارد انواع کالا و ارز قاچاق طی هفته گذشته در کشور

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کشف 325 میلیارد انواع کالا و ارز قاچاق طی هفته گذشته در کشور

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 325 میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ جلال امینی اظهارکرد: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق از جمله سیگار، ارز و دام سبک را در کشورکشف شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، طرح تشدید اقدامات کنترلی محصولات دخانی قاچاق از طریق استان های مرزی و جنوبی اجرا شد و مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان های هدف طی عملیات های جداگانه، بیش از سه میلیون نخ سیگار قاچاق حین ورود به کشور، 117 میلیارد ریال انواع ارز و یک هزار و 135 رأس دام در حال خروج از کشور را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا و ارزهای مکشوفه را 325 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهارکرد: در این رابطه 8دستگاه خودرو توقیف شدو شش متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس امینی در پایان از هموطنان خواست که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام