پنج‌شنبه 12 مهر 1403

کمپین هواداران برای خداحافظی با همه کاره استقلال

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
کمپین هواداران برای خداحافظی با همه کاره استقلال

نتایج ضعیف تیم استقلال در هفته‌های اخیر لیگ برتر و در نهایت لیگ نخبگان آسیا، پیکان تیز انتقادات پیشکسوتان و هواداران این باشگاه را به سمت احمد شهریاری گرفت.

به گزارش مشرق، تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر تاکنون با گذشت 5 مسابقه از مجموع 15 امتیاز موجود، تنها 5 امتیاز کسب کرده است تا در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر با یک مسابقه کمتر نسبت به رقبا قرار بگیرد.

این وضعیت بحرانی در نهایت با شکست استقلال در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا - در تاریخ دوشنبه نهم مهرماه - باعث شد تا جمعی از هواداران استقلال با رجوع به سایتی تحت عنوان کارزار که در آن موضوعات مختلف به همه پرسی و فراخوان برای عموم گذاشته می‌شود با انتشار متنی به جمع آوری امضا برای برکناری احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال و نماینده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از عضویت در هیات مدیره باشگاه پرداختند.

این کمپین که از روز سه‌شنبه دهم مهرماه آغاز شده تا ساعت 19 امروز (یازدهم مهر ماه) با نزدیک به 16 هزار امضا به حد نصاب قابل تأملی رسیده است.

این وضعیت و اقدامات مشابه در فضای مجازی - اعم از کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی - ظرف روزهای گذشته علیه احمد شهریاری و همچنین فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته که نشان می‌دهد طرفداران تیم استقلال نسبت به نتایج تیم محبوبشان در قیاس با رقبای اصلی خود برای کسب عنوان قهرمانی همچون پرسپولیس، تراکتور و سپاهان به شدت ناراضی هستند و تغییرات اساسی در راس هیات مدیره و کادر فنی باشگاه استقلال را از این طریق خواستار شده‌اند.

هواداران استقلال معتقدند برای نجات این تیم، تنها رفتن نکونام کافی نیست و شهریاری و سمیعی هم باید بروند!

منبع: خبر ورزشی