سه‌شنبه 17 مهر 1403

کمیته امداد شیروان بیش از یک میلیارد ریال بسته معیشتی توزیع کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمیته امداد شیروان بیش از یک میلیارد ریال بسته معیشتی توزیع کرد

بجنورد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان گفت: 600 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله سوم رزمایش مواسات (ایران همدل) از ابتدای آبان ماه تاکنون در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

مرتضی صفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای این طرح 12 هزار عدد ماسک به ارزش 36 میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه گفت: همزمان با هفته بسیج، 2 هزار و 322 بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی گفت: هر بسته به ارزش سه میلیون ریال شامل کیف، مداد، دفتر، جامدادی و لیوان است که از محل کمک های خیرین بین دانش آموزان نیازمند و محروم شهر و روستا توزیع شد.

هم اکنون هزار و 500 دانش آموز بی بضاعت این شهرستان شرق استان خراسان شمالی زیر پوشش این نهاد هستند.

وی گفت: همچنین با توجه به فصل سرما، 98 دستگاه لوازم گرمایشی بخاری و آبگرمکن به ارزش 911 میلیون و 400 هزار ریال بین 98 خانوار های نیازمند و 20سری جهیزیه به ارزش 500 میلیون ریال بین زوجین تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شیروان با قدردانی از کمک های خیرخواهانه مردم این شهرستان برای رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مردم گفت: این اقدامات ارزشمند همچنان در مراحل بعدی ادامه خواهد داشت.

هم اکنون 17 هزار و 292 نفر مشتمل بر 9 هزار و 307 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*