سه‌شنبه 2 تیر 1405

«کوشکی» و «دلبر» اولویت دوم سازمان محیط‌زیست برای تکثیر در اسارت است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

شهاب الدین منتظمی روز یکشنبه در نشست خبری درباره انتقال کوشکی، دلبر و ایران سه یوزپلنگ پردیسان به زیستگاه توران در استان سمنان در پاسخ به سوال ایرنا درباره سرنوشت کوشکی و دلبر گفت: «کوشکی» و «دلبر» یوزپلنگ نر و ماده‌ای که از پارک پردیسان به توران منتقل شدند، اولویت دوم این سازمان برای اجرای پروژه تکثیر در اسارت است، اولویت اول ما «ایران» ماده یوز جوان است.