شنبه 5 آبان 1403

کوچ داوران لیگ برتری به هفته سی ام لیگ یک

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کوچ داوران لیگ برتری به هفته سی ام لیگ یک

بازی های حساس هفته سی ام لیگ یک توسط داوران لیگ برتری قضاوت خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور وارد روزهای حساس خود شده است. در حالی که شمس آذر صعود خود را به لیگ برتر جشن گرفته، دیگر تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم تلاش می کنند و در انتهای جدول هم چند تیم برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کنند. حساسیت بازی ها در هفته های پایانی موجب شده تا کمیته داوران در هفته پیش رو از چند داور شاخص لیگ برتری برای قضاوت بازی ها استفاده کند.

مصاف استقلال خوزستان که دومین مدعی صعود به لیگ برتر است، با خلیج فارس ماهشهر را امیر عرب براقی سوت خواهد زد. رضا عادل داور مازنی برای دیدار شهرداری آستارا با شهرداری همدان انتخاب شده است. یاسر همرنگ که در این فصل بارها شاهد قضاوت او در بازی های لیگ برتر بودیم، به قزوین می رود تا مصاف شمس آذر قزوین با چادرملو را سوت بزند. کمیل غلامی هم برای جدال حساس خیبر خرم آباد با آرمان گهر سیرجان انتخاب شده است.

اسامی داوران و هم چنین برنامه بازی ها در هفته سی ام از این قرار است. با این توضیح که 17 تیم در لیگ یک حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و دو تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

کوچ داوران لیگ برتری به هفته سی ام لیگ یک 2