چهارشنبه 11 مهر 1403

کژتابی پیام دانشجویان سبب نگرانی‌ها و شیطنت‌هایی شد / عزیزان بسیج عمیقا به ولایت مطلقه فقیه معتقدند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کژتابی پیام دانشجویان سبب نگرانی‌ها و شیطنت‌هایی شد / عزیزان بسیج عمیقا به ولایت مطلقه فقیه معتقدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام روح الله رجبی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه امیرکبیر پیرامون موضع‌گیری اخیر بسیج دانشجویی این دانشگاه درباره مجلس و دولت چهاردهم، با انتشار پیامی واکنش نشان داد. متن این پیام منتشر شده در شبکه x به شرح زیر است: «این پیام برادران و خواهران من در بسیج دانشگاه، سبب واکنش های زیادی شد. بعضی از سر دلسوزی و عمدتا از سر شیطنت سخن‌ها...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام روح الله رجبی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه امیرکبیر پیرامون موضع‌گیری اخیر بسیج دانشجویی این دانشگاه درباره مجلس و دولت چهاردهم، با انتشار پیامی واکنش نشان داد.

متن این پیام منتشر شده در شبکه x به شرح زیر است:

«این پیام برادران و خواهران من در بسیج دانشگاه، سبب واکنش های زیادی شد. بعضی از سر دلسوزی و عمدتا از سر شیطنت سخن‌ها گفتند. من با عزیزان بسیج گفتگو کردم و البته ارتباط مستمر و شناخت دقیقی که از عزیزان داشتم هم مؤید همین مطلب بود که این عزیزان عمیقا معتقد به ولایت مطلقه فقیه اند و اتفاقا در میدان هم از مدافعان سرسخت منویات رهبر فرزانه انقلاب هستند.» «منظور عزیزان محدودیت اختیارات ولی فقیه نبود. منظورشان این بود که دولت و مجلس نباید با مایه گذاشتن از حمایتها و تاییدات اجمالی رهبر انقلاب از انجام مسئولیت های سنگین و وظایف مصرح خودشان شانه خالی کنند. و بخواهند همه چیز را متوجه رهبری نمایند.» «سخن بسیار درست و تذکر واقعا به جایی است. البته به عزیزان عرض کردم که نوشته شما کژتابی داشت و جملات را به خوبی نگارش نکردید. منظور شما درست (منتقل) نشد و سبب نگرانی‌ها و شیطنت‌هایی شد.» بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر پیش از این در پیامی نوشته بود: جناب آقای دکتر پزشکیان! اکنون که مقام معظم رهبری را سپر کابینه خود قرار داده‌اید، بدانید وظایف رهبری طبق اصل 110 قانون اساسی محدود به اصول مشخص‌شده است و مجری قانون اساسی «شخص رئیس‌جمهور» میباشد که هرگونه تبعات اقدامات و تصمیات دولت چهاردهم بر عهده جناب‌عالی و کابینه شما میباشد. مجلس شورای اسلامی را تعطیل کنید! رای اعتماد مجلس به گزینه‌ای که از سوابق و مواضع ضدنظام خود اعلام برائت نکرده، درکنار رای به گزینه‌های «ناکارآمد» و «حداقلی»، نشان از «عدم استقلال» و «اشتباه راهبردی» دارد، با این اوصاف مجلس را تعطیل کنید یا کفالت آن را به پدرخوانده‌ها بسپارید.
کژتابی پیام دانشجویان سبب نگرانی‌ها و شیطنت‌هایی شد / عزیزان بسیج عمیقا به ولایت مطلقه فقیه معتقدند 2
کژتابی پیام دانشجویان سبب نگرانی‌ها و شیطنت‌هایی شد / عزیزان بسیج عمیقا به ولایت مطلقه فقیه معتقدند 3