جمعه 14 اردیبهشت 1403

کیانو ریوز در فیلمی دلهره آور مقابل دوربین می‌رود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
کیانو ریوز در فیلمی دلهره آور مقابل دوربین می‌رود

کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.

به گزارش Varieti، کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلم فاجعه هواپیمایی کاری از روبن اوستلوند برنده دو نخل طلا، «سیستم سرگرمی خراب است» است.

این در حالی است که داستان دقیق فیلم مخفی مانده است و اوستلوند چندین بار آن را به عنوان یک طنز اجتماعی در یک پرواز طولانی که سیستم سرگرمی در آن کار نمی کند، مسخره کرده و باعث هرج و مرج و خشم در بین مسافران شده است. همچنین این کارگردان سوئدی در چند سال اخیر مشغول جمع آوری حکایات برای این فیلم بوده و اخیرا این فیلمنامه را نهایی کرده است.

نقش دقیقی که ریوز در این فیلم خواهد داشت ناشناخته است، اما احتمالاً شامل طنز شیطانی مطابق با نام تجاری کمدی سیاه اوستلوند خواهد بود. ریوز در گروه بازیگران متشکل از چندین ستاره بین المللی است.

بر اساس گفته‌ها کیانو ریوز در تازه ترین اثر خود با نام «سیستم سرگرمی خراب است» قرار است یک هواپیما را از سقوط نجات دهد.

این فیلم ادامه اوستلوند برای «مثلث غم» است که برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن در سال 2022 شد. «سیستم سرگرمی خراب است» جاه طلبانه ترین فیلم اوستلوند تا به امروز بوده است که حتی بیشتر از «مثلث» of Sadness، اولین بازی انگلیسی زبان او بود.

اوستلوند در مورد این پروژه سال گذشته به ورایتی گفت که این فیلم مطالعه ای در مورد نحوه تعامل انسان ها در آزمایشگاه کوچک یک هواپیما است و به بررسی چگونگی نابودی انسان های مدرن در این شرایط خواهد پرداخت. وی افزود که امیدوار است این امر باعث بزرگ ترین انصراف در تاریخ جشنواره فیلم کن شود.

اوستلوند در حال تولید «سیستم سرگرمی خراب است» با اریک همندورف از طریق بنر پلتفرم پروداکشن مستقر در گوتبورگ سوئد است، در حالی که دفتر تولید مشترک فیلیپ بوبر در تولید مشترک است و فروش بین‌المللی فیلم را انجام خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر