سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه

وب‌گاه ورزش سه

پیش از جدال پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا، امانوئل پتی در مورد این دو تیم صحبت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

ترکیب اصلی بارسا - پی‌اس‌جی: پاریس آماده جدال بزرگ

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا امشب در حالی در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف پی‌اس‌جی می‌رود که سالها است از مرحله یک‌چهارم خاطره خوبی ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

آنچلوتی با ضدتاکتیک خود به پپ گواردیولا همه را سورپرایز کرد. رودیگر کاری کرد سیتی فقط روی سه شوت به گل برسد و هالند بار دیگر در برنابئو ناامیدکننده بود.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از صحبتهای جنجالی لوئیس انریکه گفت با او رابطه خوبی دارد و بازی فردا را دوئلی بین خودش و انریکه نمی‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

ژول کنده، ستاره فرانسوی بارسا، می‌گوید امباپه را خوب می‌شناسد ولی برای پیروزی بارسا مقابل پی‌اس‌جی تنها متوقف کردن او کافی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای اسپانیا از تهدید داعش مبنی بر هدف قرار دادن بازی‌های دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه گفت که شناختی از ژاوی مربی ندارد و فردا به عنوان یک مربی حرفه ای هر کاری برای شکست تیم محبوبش بارسا خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس فرناندز، مربی سابق پاری سن ژرمن، به ژاوی توصیه کرد که تنها یک بازیکن را مامور مهار کیلیان امباپه نکند.

وب‌گاه ورزش سه

یوفا سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را اعلام کرد که در صدر همه کریم آدیمی و کیلیان امباپه قرار دارند.

وب‌گاه ورزش سه

در آستانه دیدار پی‌اس‌جی با بارسا دو ستاره مهم این تیم وارن زئیر امری و بردلی بارکولا که مصدوم بودند به تمرینات تیمی برگشتند.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود انتقال قریب‌الوقوع کیلیان امباپه به رئال مادرید همچنان نام ارلینگ هالند به تیم اسپانیایی ربط داده می‌شود اما اکنون به نظر می‌رسد رفتن امباپه به مادرید مانع از ملحق شدن ستاره نروژی به او خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که در بازی رفت این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان، مخفی نخواهد شد!

خبرگزاری تسنیم

نشریه چاپ مادرید ادعا کرد که ستاره نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی برنامه پیوستن به رئال مادرید را داشته اما به یک دلیل خاص اکنون دیگر قصد این کار را ندارد.

خبرگزاری تسنیم

آبی‌و‌اناری‌ها در حالی عازم پاریس می‌شوند که تعدادی از بازیکنان این تیم در معرض دو اخطاره شدن و از دست دادن بازی برگشت قرار دارند.

وب‌گاه ورزش سه

صفحه ایکس باشگاه بارسلونا این روزها بسیار فعال و در حال گرم کردن بازی حساس برابر پی اس جی است.