جمعه 28 اردیبهشت 1403

کیلیان امباپه

کیلیان امباپه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.

وب‌گاه ورزش سه

تمرین روز دوشنبه پاری سن ژرمن در ورزشگاه مونتژوئیک تحت تاثیر حضور ناصر الخلیفی برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

صبری لاموشی، سرمربی فرانسوی، از لوئیز انریکه بابت نحوه رفتارش با کیلیان امباپه انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اشرف حکیمی، مدافع پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد برای صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ در بازی فرداشب مقابل بارسلونا، با تمام توان بازی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، سه بازیکن برتر جهان در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سطحی که از آنها انتظار می‌رفت عمل نکردند، اما این چیزی از هیجان و لذتی که آنها به ارمغان می‌آورند کم نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، هافبک بارسلونا، از هواداران بارسلونا درخواست کرد در بازی فردا مقابل پاری سن ژرمن از آن‌ها حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد که شانس جذاب کینگزلی کومان در کسب عناوین قهرمانی هم نتوانست طلسم قهرمان نشدن هری کین را بشکند.

وب‌گاه ورزش سه

پاری سن ژرمن از جذب مارکوس رشفورد منصرف شده و تصمیمی برای ارائه پیشنهاد به او ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در صورت عبور از پاری سن ژرمن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس فرناندز، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، معتقد است کیلیان امباپه می‌تواند پاری سن ژرمن را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ببرد.

وب‌گاه عصر ایران

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه از پردرآمدترین ورزشکاران جهان هستند اما آنها در بین همتایان فوتبالی خود در چه جایگاهی قرار دارند؟

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد پیروزی تیمش مقابل کادیس و بازی‌های حساس پیش رو با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

کرگر نسبت به آینده ارلینگ هالند نگران است و معتقد است او برای رشد فنی باید از بنزما الگوبرداری کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی یکی از گزینه‌های احتمالی پاری‌سن‌ژرمن برای پر کردن جای خالی فوق‌ستاره تیم ملی فرانسه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال ناپولی یکی از گزینه‌های احتمالی پاری‌سن‌ژرمن برای پر کردن جای خالی فوق‌ستاره تیم ملی فرانسه است.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که امباپه در پایان فصل پاریس را به مقصد مادرید ترک می‌کند، خبرنگار اسپانیایی گفت که «امباپه با رئال 2 ماه قرارداد امضا کرده است».