جمعه 30 شهریور 1403

گربیچ: منتظر یک کابوس در سال 2028 هستیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گربیچ: منتظر یک کابوس در سال 2028 هستیم!

نیکولا گربیچ سال 2028 را کابوس والیبال لهستان نامیده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال لهستان توانست در المپیک پاریس عملکرد خوبی داشته باشد و پس از چهل و هشت سال به یک مدال المپیکی و نقره دست پیدا کند. با این حال نیکولا گربیچ سرمربی این تیم از این عملکرد آنچنان راضی نیست زیرا که این تیم را لایق قهرمانی می‌دانست.

کمتر از چهار سال دیگر به آغاز المپیک 2028 لس آنجلس باقی مانده است و نیکولا گربیچ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از الان این سال را کابوس والیبال نامیده است.

او گفت: " در این سال تیم ملی والیبال لهستان باید در سه تورنمنت لیگ ملتهای والیبال، المپیک و جام ملتهای اروپا به میدان برود که با توجه این که جام ملتهای اروپا آخرین تورنمنت آن سال است امکان دارد این مسابقات فدای المپیک شود.

گربیچ ادامه داد: این یک کابوس است، فقط به یاد بیاورید که چگونه فرانسه پس از المپیک توکیو در مسابقات قهرمانی اروپا به رهبری برناردو رزنده در مرحله یک چهارم نهایی به جمهوری چک باخت. بنابراین به نظر من کیفیت بازی در مسابقات قهرمانی اروپا بلافاصله بعد از مسابقات المپیک بسیار پایین خواهد بود، زیرا نمی توان جام ملتهای اروپا را را در طول فصل المپیک به عنوان یک رویداد هدف برای کشورها تلقی کرد.

گربیچ: منتظر یک کابوس در سال 2028 هستیم! 2