شنبه 29 اردیبهشت 1403

گزینه جانشینی سعید معروف: یک قدم تا لیگ ملت‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزینه جانشینی سعید معروف: یک قدم تا لیگ ملت‌ها

پاسور با تجربه ترکیه یک گام تا تجربه یک تورنمنت جدید فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان اِکشی، پاسور با تجربه و سی و هشت ساله و شماره 10 تیم ملی والیبال ترکیه که کاپیتان این تیم هم هست پس از شانزده سال حضور در تیم ملی والیبال بزرگسالان این کشور می‌خواهد حضور در لیگ ملتهای والیبال را در سالهای آخر دوران بازیگری‌اش تجربه کند.

اکشی توانست در دو بازی گذشته خیلی خوب تیمش را مقابل اوکراین و دومنیکن رهبری کند و بهترین بازیکن دیدار ترکیه و اوکراین نیز لقب گرفت. او حالا فقط یک گام دیگر تا موفقیت در این تورنمنت فاصله دارد و در صورت برتری ترکیه مقابل قطر می‌تواند سال آینده در لیگ ملتهای والیبال که تیم های برتر جهان در آن قرار دارند حضور یابد و خود را به والیبال جهان معرفی کند.

او که در دو سال گذشته در لیگ برتر والیبال ترکیه در رقابت با سعید معروف توانست با تیم زراعت بانک عنوان قهرمانی را به دست بیاورد قرار بود جانشین سعید معروف در تیم سابق خود فنرباغچه شود که این امر تحقق نیافت و سال آینده نیز در زراعت بانک توپ خواهد زد.

ارسلان اِکشی بیش از هفت بار عنوان بهترین پاسور لیگ ترکیه را به دست آورده و هشت بار با باشگاه‌های مختلف قهرمان سوپرلیگ والیبال ترکیه شده و قهرمانی هایی نیز در گلدن لیگ اروپا با تیم ملی ترکیه کسب کرده است. او همچنین در سال 2005 با تیم دانشجویان ترکیه قهرمان دانشجویان جهان شد.

گزینه جانشینی سعید معروف: یک قدم تا لیگ ملت‌ها 2