جمعه 13 مهر 1403

گزینه جذاب یووه برای جانشینی برمر: سرخیو راموس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزینه جذاب یووه برای جانشینی برمر: سرخیو راموس!

طبق اعلام روزنامه توتو اسپورت، مدیران یوونتوس شرایط سرخیو راموس برای جذب او به عنوان بازیکن آزاد را بررسی خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، اوقات خوش تیاگو موتا در یوونتوس با مصدومیت ناگهانی گلیسون برمر مدافع برزیلی بیانکونری که در جریان بازی مقابل لایپزیش و در چهارمین دقیقه بازی از ناحیه زانو آسیب دید تلخ شد. چرا که طبق معاینات صورت گرفته، این بازیکن 18 ساله فصل جاری را به کلی از دست داد و باید خود را برای فصل آینده آماده کند.

در همین راستا، شایعات زیادی در خصوص اینکه یوونتوس به دنبال جذب یک مدافع آزاد برای جانشینی برمر تا پایان فصل مطرح شده است که نام سرخیو راموس نیز در صدر این بازیکنان دیده می‌شود.

طبق گزارش روزنامه توتو اسپورت ایتالیا، سرخیو راموس که بعد از جدایی از سویا تا کنون بدون تیم بوده است، یکی از نامزدهای احتمالی یوونتوس به عنوان جانشین برمر در ادامه فصل به‌شمار می‌رود و مورد توجه مدیران یوونتوس قرار گرفته است.

راموس از ماه ژوئن تاکنون به صورت انفرادی تمرین کرده است. او دلیل جدایی اش از سویا را مسائل شخصی و خانوادگی عنوان کرده بود اما گفته می‌شد از شرایط پیچیده سویا ناراضی بود و علاقه‌مند به تجربه چالش جدیدی در سال های پایانی فوتبالش بوده است.

راموس در چند ماه اخیر پیشنهادات فراوانی را از لیگ ام ال اس و سری آ برزیل رد کرده است و اخیرا نیز به پیشنهاد عجیب باشگاه الزمالک مصر نیز پاسخ منفی داد.

اگر انتقال او به یوونتوس به واقعیت بپیوندد، راموس تجربه حضور در سومین لیگ معتبر اروپایی را بعد از لالیگا و لیگ یک فرانسه تجربه خواهد کرد. مدافع 38 ساله سابق تیم ملی اسپانیا، نزدیک به هجده فصل در لالیگا (شانزده فصل رئال مادرید و دو فصل با سویا) را پشت سر گذاشته و همچنین دو فصل نیز در پاری‌سن ژرمن به میدان رفته است.

بدون شک پیوستن به یوونتوس می‌تواند گزینه جذابی برای او و هوادارانش باشد چرا که اگر می‌خواهد ثابت کند در 38 سالگی هنوز هم به کسب جام فکر می‌کند، این فرصت را می‌تواند در یوونتوس تیاگو موتا که بعد از چهارسال در قامت مدعی قهرمانی سری آ ظاهر شده است، بدست می‌آورد.

گزینه جذاب یووه برای جانشینی برمر: سرخیو راموس! 2