پنج‌شنبه 7 تیر 1403

گسترش نگران کننده آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
گسترش نگران کننده آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر

فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد. فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد. احسان علی پوری اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه «سید سهل الدین» شهرستان پلدختر از ساعت 12 امروز جمعه آغاز شده و به‌صورت گسترده‌ای حجم آتش‌سوزی افزایش پیدا کرده است.

فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، فرماندار پلدختر از آتش‌سوزی در جنگل‌های این شهرستان خبر داد. احسان علی پوری اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه «سید سهل الدین» شهرستان پلدختر از ساعت 12 امروز جمعه آغاز شده و به‌صورت گسترده‌ای حجم آتش‌سوزی افزایش پیدا کرده است.

احسان علی پوری اظهار داشت: آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه «سید سهل الدین» شهرستان پلدختر از ساعت 12 امروز جمعه آغاز شده و به‌صورت گسترده‌ای حجم آتش‌سوزی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: علی‌رغم نیروهای مردمی بسیج، هلال‌احمر، منابع طبیعی اما به علت صعب‌العبور بودن منطقه، گرمای هوا و وزش باد عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار پلدختر، گفت: همچنین ساعت 15 همین روز آتش‌سوزی در جنگل‌های «خرسدر» پلدختر اتفاق افتاد که نیروهای امدادی در تلاش برای مهار آن هستند.

علی پوری، افزود: بنابراین برای جلوگیری از گسترش بیشتر این آتش‌سوزی گسترده در شرایط سخت و گرمای هوا و سخت‌گذر و کوهستانی بودن از ستاد بحران استان و کشور درخواست می‌شود برای کمک، نیرو و بالگرد به منطقه اعزام کنند.

بنابراین گزارش، طی هفته‌های اخیر شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده در سطح جنگل‌های برخی از شهرستان‌های لرستان از جمله خرم‌آباد، چگنی و کوهدشت هستیم./ انتخاب

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

گسترش نگران کننده آتش‌سوزی در جنگل‌های پلدختر 2