دوشنبه 16 مهر 1403

گلزنی در بازی صد ملی؛/ رکورد خاص برای رونالدوی فوتسال جهان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلزنی در بازی صد ملی؛/ رکورد خاص برای رونالدوی فوتسال جهان

پانی وارلا، فوق ستاره فوتسال جهان در دیدار با پاناما برای صدمین بار با پیراهن تیم ملی پرتغال به میدان رفت.

به گزارش ورزش سه، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی شبیه به هیولای رام نشدنی تیم پاناما را با ده گل در هم کوبید تا همانند سایر مدعیان، قدرت و عزم خود را به رخ بکشد. در این مسابقه، پانی وارلا از ستاره های هالیوودی فوتسال و مرد سال فوتسال دنیا 2022 برای صدمین بار با پیراهن پرتغال به میدان رفت و سوای ثبت یک رکورد ویژه موفق شد سی‌وششمین گل ملی خود را هم به ثمر برساند. پارلا چندی پیش با انتقال به النصر عربستان، رکورد نقل و انتقالات فوتسال جهان را هم شکست و به او اختصاص یافت.

آنیلتون سزار وارلا داسیلوا معروف به پانی وارلا، بازیکنی باهوش، گلزنی قهار و توقف ناپذیر بوده است که در میان علاقه‌مندان به فوتسال محبوبیت زیادی دارد. این بازیکن به تمامی عناوین فردی و تیمی در عرصه باشگاهی و ملی دست یافته است و جزو بهترین‌های تاریخ فوتسال محسوب می‌شود.

در پرتغال، از پانی به عنوان رونالدوی فوتسال یاد می‌کنند. این بازیکن 35 ساله که اصالتی کیپ‌وردی دارد، اولین بازی ملی را در سال 2015 در یک بازی تدارکاتی برابر برزیل در فورتالزا انجام داد. پانی برای آخرین بار در صحنه جهانی به میدان می‌رود و در آرزوی دفاع از عنوان قهرمانی جهان به دروازه حریفان شلیک می‌کند.

گلزنی در بازی صد ملی؛/ رکورد خاص برای رونالدوی فوتسال جهان 2
گلزنی در بازی صد ملی؛/ رکورد خاص برای رونالدوی فوتسال جهان 3