سه‌شنبه 12 تیر 1403

گوئهی بازی بعدی انگلیس را از دست داد / چهار کارت زرد در 17 دقیقه: داور ترکیه‌ای رحم ندارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گوئهی بازی بعدی انگلیس را از دست داد / چهار کارت زرد در 17 دقیقه: داور ترکیه‌ای رحم ندارد

حلیل اوموت ملر، در 17 دقیقه اول دیدار انگلیس و اسلواکی 4 کارت زرد نشان داد تا مشخص شود دو تیم دیداری پر برخورد در پیش دارند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیمهای ملی انگلیس و اسلواکی در یک‌هشتم نهایی یورو 2024 با سرعت بالا و با درگیری‌های متعدد آغاز شده است.

در دقایق اولیه هر دو تیم سراپا حمله بودند و اسلواکی در همان شش هفت دقیقه اول چند موقعیت خطرناک روی دروازه جردن پیکفورد خلق کرد. انگلیس هم هر زمان که صاحب توپ می‌شد به سرعت به دروازه حریف نزدیک می‌شد.

دو تیم در عین حال درگیرانه بازی می‌کرند و حلیل اوموت ملر، داور اهل ترکیه، در همان دقایق اولیه به بازیکنان دو تیم نشان داد که حاضر نیست کنترل بازی را از دست بدهد.

داور بازی در 17 دقیقه اول چهار کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داده و اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند مسلما تعداد اخطارها بیشتر شده و حتی شاید شاهد اخراج بازیکنان دو تیم باشیم.

اولین کارت زرد در دقیقه 3 به مارگ گوئهی از انگلیس داده شد و او به این ترتیب در صورت صعود انگلیس به مرحله یک‌چهارم قادر نیست در آن مرحله به میدان برود. چهار دقیقه بعد کوبی ماینو که در این بازی فیکس به میدان رفته هم از داور کارت زرد گرفت.

در دقیقه 13 سومین کارت زرد به کوچکا از اسلواکی داده شد و در دقیقه 17 جود بلینگام هم با کارت زرد ملر مواجه شد. ستاره رئال مادرید درحالیکه مواظب بود اعتراض بیش از حد نداشته باشد تا کارت زرد دوم را دریافت نکند به داور ترکیه‌ای می‌گفت حرکتی در حد کارت زرد نداشته است اما اعتراض او هم بی‌فایده بود و چهارمین کارت زرد این بازی به نام جود بلینگام ثبت شد.

گوئهی بازی بعدی انگلیس را از دست داد / چهار کارت زرد در 17 دقیقه: داور ترکیه‌ای رحم ندارد 2
گوئهی بازی بعدی انگلیس را از دست داد / چهار کارت زرد در 17 دقیقه: داور ترکیه‌ای رحم ندارد 3