یک‌شنبه 25 مرداد 1405

گوارشی

گوارشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

با افزایش سن، بدن دچار کمبودهای تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پتانسیل خیره کننده زنجبیل در درمان بسیاری از بیماری‌ها آشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج مطالعه دانشگاه تافتز آمریکا نشان داد که 20درصد از سالمندان از گاستریت آتروفیک که باعث التهاب مزمن و آسیب به سلول‌های تولیدکننده اسید در معده می‌شود رنج می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با افزایش سن، بدن دچار کمبودهای تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با افزایش سن، بدن دچار کمبودهای تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جام‌جم نوشت: با افزایش سن، بدن دچار کمبودهای تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.

وب‌گاه فرارو

بولیمیا در گروه اختلالات تغذیه و خوردن طبقه‌بندی می‌شود؛ ربطی به دوست داشتن غذا، شکمو و بی‌اراده بودن، ندارد. مبنای روان‌شناختی دارد، اما عوارض جسمانی هم ایجاد می‌کند.

وب‌گاه فرارو

با افزایش سن، بدن دچار کمبود‌های تغذیه‌ای می‌شود که کیفیت زندگی را کاهش می‌دهد و به سلامت آسیب می‌رساند.

وب‌گاه فرارو

تغذیه با شیر مادر به خصوص در هفته‌های اول می‌تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از والدین آنقدر احساس غمگینی می‌کنند که فراموش می‌کنند غذا بخورند. برخی دیگر ممکن است نگران باشند که وقت گذاشتن برای خود به معنای گرفتن وقت از کودک است. والدین نباید فراموش کنند که سلامت نوزاد اغلب به رفاه و سلامت مراقبین آن بستگی دارد.

وب‌گاه فرارو

مطالعات نشان می‌دهد زنانی که در سنین پایین‌تر دچار حمله قلبی می‌شوند، عوارض بدتری دارند و با احتمال بیشتر بازگشت به بیمارستان در مقایسه با همتایان مرد خود روبرو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیاده روی در مصرف لبنیات می‌تواند منجر به گرفتگی عروق شود.

وب‌گاه عصر ایران

خوراکی‌های تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن هر چند عمدتاً خوشمزه اند اما زیاده روی در مصرف آنها می تواند عوارض جبران ناپذیر داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سیستم ایمنی بدن وظیفه مقابله با انواع ویروس ها را دارد و ضعف آن می تواند موجب مرگ و میر شود. خوردن برخی از خوراکی ها می تواند به این ضعف شدت بیشتری دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیب‌زمینی را خوراکی سرشار از کربوهیدرات و چاق‌کننده می‌دانیم، اما نباید از مقدار ریزمغذی‌های آن غافل شد. در این مطلب به فواید عادت به مصرف متعادل این ماده غذایی پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مطلب ارائه‌شده به فواید عادت به مصرف متعادل سیب‌زمینی پرداخته‌ایم.