یک‌شنبه 13 خرداد 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد: مصر، قطر و ایالات متحده از تل‌آویو و جنبش حماس خواسته‌اند تا توافقنامه‌ای را که شامل اصول مطرح شده توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برای آتش‌بس است، نهایی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد: مقاومت اسلامی یک هدف مهم و حساس را در بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی پور معتقد است که گل پرسپولیس آفساید بوده و به دلیل عدم کمک داور ویدئویی این قهرمانی باید به استقلال می‌رسید عادل فردوسی پور معتقد است که گل پرسپولیس آفساید بوده و به دلیل عدم کمک داور ویدئویی این قهرمانی باید به استقلال می‌رسید فردوسی پور در این خصوص گفت: گل قهرمانی پرسپولیس، به دلیل آفساید باید مردود اعلام می‌شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قلعه نویی اسامی بازیکنان برای حضور در تیم ملی و برپایی دو دیدار برابر هنگ کنگ و ازبکستان را معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست سه روزه مقامات دفاعی کشورهای آسیایی و غربی روز جمعه با عنوان «گفتمان شانگری - لا» در سنگاپور آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری‌ای با خطر انفجار مغز درون جمجه، زندگی یک جوان را تهدید می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت هزینه دستگاه، نوار و سوزن گلوکومتر (تست قند خون) بیماران دیابتی را تا سقف معین پرداخت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

در لیست خواسته‌های اسمار در بازارانتقالات تابستانی، جذب یک مهاجم بلند قامت با توانایی‌های خاصی مانند سرزنی و دوندگی بالا و توانایی در گلزنی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی ذکر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد یکشنبه اعلام کرد که در عملیات اول از 6 عملیات اخیر ارتش این کشور، ناو هواپیمابر «یواس‌اس دوایت آیزنهاور» در شمال دریای سرخ هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره ملی فضانوردی چین اعلام کرد: فضاپیمای «چانگ‌ئه -6» این کشور بامداد یکشنبه با موفقیت روی سطح پنهان ماه با هدف جمع‌آوری سنگ و خاک فرود آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز شنبه بسیاری از مناطق استان تهران هوای بسیار گرمی را تجربه کردند و شهرستان ورامین نیز گرمترین نقطه استان تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گابریل بوریچ رئیس جمهوری شیلی اظهارداشت: شیلی به شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل خواهد پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

50 سال پیش قصابان تهرانی در سازمان گوشت اجتماع کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تامین ویتامین K مورد نیاز بدنتان به سلامت استخوان‌ها کمک کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرطان پوست شایع‌ترین سرطان در ایالات متحده است و در عین حال میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین از ابتدای سال، شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بوده و سال 2024 را با روندی صعودی آغاز کرده است. بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی می‌متالز، بر اساس داده‌های کایکو، روزانه کمتر از 2000 کیف پول میلیونر بیت‌کوین ایجاد می‌شود. این رقم هنوز بسیار کمتر از دوره 2021 است، زمانی که روزانه بیش از 4000 کیف پول ثبت شد. همچنین این شرکت تحقیقاتی ادعا کرد که در آخرین دوره افزایشی قیمت، بیش از 2000...