یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه گسترش

توکن مولارز (Mollars) یک توکن ذخیره ارزش است که شباهت‌هایی با بیت‌کوین دارد. این توکن هنوز در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال لیست نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منوچهر هادی یک پست مشکوک در اینستاگرام منتشر کرد که در فضای مجازی جنجال به پا به کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ویدئوی جزئیاتی از حکم تتلو از زبان وکیل مدافع این خواننده جنجالی که اخیراً اعلام شده است را خواهید شنید.

وب‌گاه گسترش

وجود ناترازی انرژی در کشور، سبب شده است تا دولت دست به کار شده و دنبال راه حلی برای برطرف کردن این ناترازی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان دور پنجم مسابقات شطرنج مسترز شارجه استاد بزرگ سید محمدامین طباطبایی و استاد بزرگ پرهام مقصودلو بر حریفانشان غلبه کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیم فوتبال پورتو از هفته سی‌وچهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر پرتغال موفق شد در خارج از خانه به پیروزی برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تداوم روند افزایش قیمت گوشت، باعث کاهش مصرف و حذف گوشت قرمز از سفره طبقه فرودست در ایران شده است؛ اتفاقی که می‌تواند اثرات زیان‌باری برای سلامتی شهروندان داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جل لو سفیر واشنگتن در تل آویو، گفت که اسرائیل باید یک طرح پس از جنگ برای غزه داشته باشد و دولت آمریکا این مساله را به رژیم صهیونیستی گفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نرخ بیکاری استان را شش درصد عنوان کرد و گفت: با افتتاح و پایان ساخت دو ابرپروژه پتروشیمی گچساران و سد چم شیر، جمعیت کارگر این پروژه‌ها بیکار شدند و آمار بیکاری کمی افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، یک نهنگ بزرگی به تازگی 120 میلیون دوج کوین (DOGE) را به صرافی رابین‌هود منتقل کرده است. این اقدام باعث نگرانی در مورد آینده قیمت این میم‌کوین شده است. این انتقال در حالی صورت گرفته است که قیمت دوج‌کوین در حال افزایش بوده است. این موضوع می‌تواند بر روند قیمتی این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد. معمولاً انتقال چنین حجم عظیمی از ارز توسط یک نهنگ (وال) می‌تواند باعث ایجاد...

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی از صور فلکی که بیش از همه به خیانت به شریک زندگی خود شهرت دارد، برج جوزا است. این ستاره‌شناس هشدار داد که متولدین برج جوزا هنگامی که از شریک زندگی فعلی خود هیجان کافی دریافت نمی‌کنند به دنبال شخص دیگری خواهند رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از رایگان شدن هزینه‌های درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان 120 تختخوابی دولتی استان گیلان خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هوتن شکیبا در استوری اینستاگرام خود تولد ایرج طهماسب را به چهار سبک متفاوت تبریک گفت. ایرج طهماسب مجری و کارگردان ایرانی است که متولد 30 اردیبهشت 1338 است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاهی در روسیه روز شنبه در حکمی دستور انسداد 259 میلیون دلار از دارایی‌های 2 بانک «دویچه بانک» و «کامرتس بانک» آلمان را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آئین رونمایی از کهن‌ترین بازی های فکری دنیای باستان در استان سیستان و بلوچستان با همکاری موزه ملی ایران انجام شد.