سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

یاسر احمدوند رئیس شورای راهبردی بیست‌ودومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یاسر احمدوند رئیس شورای راهبردی بیست‌ودومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر شد

تهران - ایرنا - یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای راهبردی بیست‌ودومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسر احمدوند آمده است: نظر به اهمیت صنعت چاپ کشور و توسعه فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی و ضرورت معرفی توان و ظرفیت این صنعت فرهنگی و ارج نهادن به تلاشگران عرصه چاپ و نشر و تبیین گفتمان فرهنگی در قاب برگزاری رویدادهای ملی، جنابعالی را که شخصیتی بهره‌مندی از تجارب ارزشمند فرهنگی و اجرایی هستید، به عنوان رئیس شورای راهبردی بیست‌ودومین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب می‌نمایم.

اختتامیه بیست‌ویکمین جشنواره ملی صنعت چاپ سوم اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود. در این مراسم از 12 برگزیده در 8 بخش شامل تجلیل از خانواده شهید جامعه چاپ، پیشکسوتان صنعت چاپ، چهره برجسته علمی، بانوی فعال، تولیدکننده ماشین‌آلات چاپ، صادرکننده، کارآفرین و کارشناس استانی چاپ تقدیر شد. در این دوره 28 جشنواره استانی تحت عنوان آئین پاسداشت اهالی صنعت چاپ در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

برگزیدگان بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ از سراسر کشور توسط داوران که همگی از اصحاب صنعت چاپ بودند به محوریت اتحادیه‌ها و تشکل‌های تخصصی انتخاب شدند. در آن دوره برگزیدگان این دوره از جشنواره از سراسر کشور توسط داوران که همگی از اصحاب صنعت چاپ بودند به محوریت اتحادیه‌ها و تشکل‌های تخصصی انتخاب شدند.

برچسب‌ها