چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 1 و صفر درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 37 و 39 دمای درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه خبر آنلاین

زمین لرزه، بهاباد یزد را لرزاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از سه شنبه 15 مهر با یک دیدار آغاز می‌شود. در اولین دیدار این هفته تیم‌های صنعت مس کرمان و نیروی زمینی کازرون قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل در کرمان به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار با حضور رافائل کاستیو اسپانیایی سرمربی جدید تیم ملی هندبال انجام خواهد شد. چهار دیدار دیگر هفته نخست نیز چهارشنبه 16 مهر در شهر‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

پرسپولیس آماده است تا با برد مقابل چادرملو خودش را با یک بازی کمتر در جمع مدعیان ببیند.

خبرگزاری مهر

ماموریت این بود که دوتا دوتا پشت سر هم بلند شویم و برویم بمب بزنیم. نجنگیده بودیم که! نمی‌دانستیم چه خبر است! [خنده] رسیدیم روی هدف! دایو کردیم! عه؟ چه قشنگه! چه قدر نور می‌آید بالا! [خنده]

وب‌گاه الف

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین، ساعت 6 و 59 دقیقه و 23 ثانیه روز شنبه، حوالی شهرستان بهاباد در استان یزد را لرزاند.

خبرگزاری مهر

عضو تیم ملی بدمینتون یکی از چالش‌های اساسی این رشته در ایران را عدم اعزام‌های برون مرزی و نبود اردوهای تیم ملی دانست و گفت: بازیکنان با استعدادی داریم که نیازمند حمایت وزارت ورزش هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (14 مهر) در استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات و غرب گلستان، شرق اردبیل و مناطقی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، شمال استان‌های البرز، قزوین، شمال و شرق استان مرکزی، قم، شمال اصفهان، شمال و غرب سمنان، شمال سیستان و بلوچستان و شمال یزد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. او...

خبرگزاری مهر

سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور امروز در شرایطی به مصاف رقیبان خود می‌روند که هر کدام با وضعیت متفاوتی در هفته‌های گذشته مواجه شده‌اند اما به دنبال سه امتیاز مهم هستند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از افزایش گرادیان فشاری در برخی مناطق و احتمال سقوط اشیا و خسارت به تجهیزات شهری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه عصر ایران

نزدیک‌ترین شهرها به محل زلزله، 53 کیلومتری بهاباد یزد، 95 کیلومتری کوهبنان کرمان و 107 کیلومتری ساغند یزد گزارش شد؛ همچنین نزدیک ترین مراکز استان به محل زلزله 192 کیلومتری یزد و 231 کیلومتری کرمان بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 6 و 59 دقیقه و 23 ثانیه روز شنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.5 حوالی شهرستان بهاباد در استان یزد را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه، بهاباد یزد را لرزاند زلزله استان یزد را لرزاند.

وب‌گاه مشرق نیوز

زلزله 4.5 ریشتری صبح امروز شرق بهاباد را لرزاند.