چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عصر ایران

بعد از تایید مرگ مغزی این دو کارگر معدن طبس در بیمارستانهای شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد، با رضایت خانواده‌های آنان اعضای بدن عزیزانشان برای نجات جان بیماران اهدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای بدن دو تن از مصدومان حادثه طبس، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، در طول پنج سال سوم برگزاری و از دوره یازدهم تا پانزدهم، میزبان استعدادهایی بود که طی دهه‌های بعد تبدیل به چهره‌های شاخص در سینمای ایران شدند.

وب‌گاه ورزش سه

جانشین امیر غفور در هفته اول خود را به خوبی نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - نگین طهرانیان، جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در حالی به ایستگاه سی و ششم خود در شهر اصفهان می‌رسد و از 17 مهر آغاز می‌شود که 13 فیلم داستانی بلند در جذابترین بخش آن حضور خواهند داشت. "آرزوی اسب چوبی" به کارگردانی کمال مقدم و تهیه کنندگی پیام مهرنوش، که داستانی فانتزی در ژانر کودک و نوجوان دارد؛ این فیلم درباره‌ی پسری ست که بنابر شرایط خانوادگی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فیروز عزت دوست روز پنجشنبه اظهار کرد: بر این مبنا میزان وام ازدواج پرداختی در استان نسب به کل کشور 4.45 درصد است که با این عملکرد گیلان پس از استان‌های تهران، یزد، قزوین و بوشهر رتبه پنجم کشور را داراست. وی عنوان کرد: طبق آمار وزارت ورزش و جوانان تا پایان شهریورماه جاری هشت هزار و 368 مورد وام ازدواج به متقاضیان در گیلان پرداخت شده که مجموع میزان...

خبرگزاری مهر

اتمام حجت با دستگاههای دولتی، لغو جشن‌های هفته گردشگری، تعطیلی کاخ سعدآباد، افتتاح چند پروژه گردشگری، برگزاری شورای راهبردی میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در تصادف بامداد امروز پنجشنبه در اتوبان یادگار امام (ره)، دو جوان 29 ساله جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور از وجود ترافیک سنگین در آزادراه تهران پردیس محدوده کمرد خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به 52 نفر رسید.

وب‌گاه فرارو

استاندار خراسان جنوبی گفت: با فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن طبس در بیمارستان یزد تعداد جان‌باختگان این حادثه به 52 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سفیر ازبکستان در تهران به خبرآنلاین گفت: ازبک‌ها با توجه به اینکه با ایرانی‌ها همسایه هستند، شناختی از ایران ندارند؛ آنها از مناظر زیبایی که در مازندران، کیش، قشم وجود دارد، بی‌خبراند. ازبک‌ها برای استفاده از تفریحات آبی به دبی و تایلند می‌روند. آنها از ایران به عنوان یک مقصد زیارتی یاد می‌کنند و از جاذبه‌ها و مکان‌های مختلف ایران بی‌خبر هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برتری شهداب یزد در دیداری تماشایی مقابل مهرگان و همچنین شکست عجیب پیکان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های طبیعت، شهرداری ارومیه، چادرملو اردکان، صنعتگران امید، شهداب یزد و گیتی‌پسند اصفهان در هفته نخست لیگ برتر والیبال موفق به شکست حریفان خود شدند.

خبرگزاری مهر

در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه، طبیعت و شهداب، گیتی پسند، چادرملو و صنعتگران امید پیروز میدان شدند.