شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

دوره آموزش داوری مهر اصالت ملی توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه‌شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مربی چادرملو به شدت از اتفاق هایی که در لیگ یک می افتد ناراحت است و مدعی است عدالت رعایت نمی شود.

وب‌گاه ورزش سه

مربی چادرملو به شدت از اتفاق هایی که در لیگ یک می افتد ناراحت است و مدعی است عدالت رعایت نمی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: 8 روستای کشور در استان‌های اصفهان، لرستان، خراسان جنوبی، سمنان، کردستان، کرمان، مازندران و یزد برای انتخاب بهترین دهکده‌های گردشگری در رقابت سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) حضور دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام دبیر جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی، 14 نفر از برگزیدگان این دوره جشنواره در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خروج یک دستگاه اتوبوس ایرانی از جاده‌ای در جنوب ارمنستان منجر به وقوع حادثه‌ای تلخ شد. خروج یک دستگاه اتوبوس ایرانی از جاده‌ای در جنوب ارمنستان منجر به وقوع حادثه‌ای تلخ شد. به گزارش عرشه آنلاین، خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس - قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن 5 ایرانی و زخمی شدن 9 تن دیگر شد. تصاویری از محل تصادف ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به بیش از 4800 سیل‌زده طی روزهای اخیر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از 4 تا 9 اردیبهشت 1403 و تا ساعت 6:30، گفت: 13 استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و 57 شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند. وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از 4800 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در 13 استان کشور بهره مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: طوفان وعده صادق که توسط سپاه اجرا شد تنها 10 درصد از ظرفیتی بود که برای شب عملیات محیا شده بود، هدف این بود که 13 موشک مافوق صوت به مقرهای مورد نظر اصابت کنند که این هدف محقق شد و مابقی عملیات برای انحراف دشمن بود و دشمن در این عملیات بشدت غافلگیر شد.