شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسلامی، کارشناس تکتونیک: تا سال 1409 اصفهان تبدیل به بیابان می‌شود / 45 برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم طبق استاندارد جهانی، 4 میلی‌متر فرونشست در یک سال، به معنای بحران است. اصفهان در سال 98، 184 میلی‌متر را تجربه کرده است. هنوز کلمه‌ای برای توصیف این وضعیت ابداع نشده است. رضا اسلامی، به رویداد24 می‌گوید مهم‌ترین دلیل فرونشست در ایران برداشت از آبخوان است و در صورت تداوم این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به پیشنهادات کمیسیون‌ها در روند بررسی جداول بودجه 1403 در صحن مجلس مقدم بر نظر نمایندگان است و در اولویت قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات، با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 13 استان، از امدادرسانی به بیش از 6200 نفر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کر کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «حرکت سامانه بارشی که پیش از این پیش‌بینی شده بود روز سه‌شنبه به کشور وارد شود، سریع‌تر از انتظار است و از عصر امروز دوشنبه (10 اردیبهشت) فعالیت بارشی خود را در غرب کشور آغاز می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، کبری رفیعی افزود: «مناطقی از کردستان، کرمانشاه،...

وب‌گاه فرارو

گروهی از پرستاران بیمارستان‌های شهدای تجریش تهران، بیمارستان طالقانی چالوس، بیمارستان طالقانی آبادان و پرستاران چندین مرکز درمانی یزد، با استعفای دسته‌جمعی‌شان در ماه‌های گذشته، خبرساز شده‌اند. آن‌ها در اعتراض به وخیم شدن شرایط‌شان تصمیم به ترک کار گرفتند؛ اتفاقی که در یک‌سال گذشته بار‌ها در ابعاد مختلف، در مراکز درمانی رخ داد و عمق بحران را در بیمارستان‌ها و شبکه بهداشت و درمان نشان...

وب‌گاه خبر آنلاین

گروهی از پرستاران بیمارستان‌های شهدای تجریش تهران، بیمارستان طالقانی چالوس، بیمارستان طالقانی آبادان و پرستاران چندین مرکز درمانی یزد، با استعفای دسته‌جمعی‌شان در ماه‌های گذشته، خبرساز شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی منجر به شکستگی لوله 300 میلی‌متری آب شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش امدادگران در 14 استان درگیر مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

خبری خوش در انتظار هواداران والیبال یزد و البته ایران است.

وب‌گاه فرارو

بابک محمودی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان کشور خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

14 هنرمند راه‌یافته به جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی که در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت، معرفی شدند.

وب‌گاه الف

طبق اعلام وزارت بهداشت، طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از سال گذشته برای اجرا به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

خبرگزاری تسنیم

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان بانوان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام وزارت بهداشت، طرح درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از سال گذشته برای اجرا به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی مبنی بر بارش رگباری و شدید باران و وزش شدید باد در 13 استان، از آماده‌باش امدادگران در این استان‌ها خبر داد.