یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و همچنین استاندار یزد پنجشنبه شب در پیام مشترکی ضمن اعلام روز شنبه به عنوان روز عزای عمومی در استان از آحاد مردم متدین، غیور و ولایی برای شرکت در مراسم تشییع، تدفین و یادبود این شهدا و تجدید میثاق با آرمان نظام و انقلاب اسلامی دعوت کردند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های فردی یک فینال توسط کاپیتان تیم ملی رقم خورد.

وب‌گاه ورزش سه

پوریا حسین خانزاده از فولاد سیرجان و سعید جواهری توانا از شهداب یزد به صورت مشترک عنوان امتیازآورترین بازیکن فینال را به دست آوردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست شهداب یزد در دیدار رفت فینال لیگ برتر مردان گام بزرگی برای کسب دومین مقام قهرمانی این رقابت‌ها برداشت.

وب‌گاه عصر ایران

دیدار نخست سری فینال لیگ برتر والیبال فصل 03-1402 امروز پنج‌شنبه بین تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون برگزار شد و با برتری 3 بر 2 تیم فولاد سیرجان به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست شهداب یزد در دیدار رفت فینال لیگ برتر مردان گام بزرگی برای کسب دومین مقام قهرمانی این رقابت‌ها برداشت.

خبرگزاری تسنیم

دیدار نخست سری فینال لیگ برتر والیبال ایران به سود تیم فولاد سیرجان به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف در استان یزد همه را متعجب کرده است. بارش برف در استان یزد همه را متعجب کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ تصاویری از بارش برف در پیست سخوید، تقی آباد ده بالا، برف‌خانه طزرجان و ارتفاعات آدرشک (استان یزد) در روز گذشته تعجب کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد نه تنها بیشترین نرخ تورم سالانه در بین استان‌ها را به خود اختصاص داده، بلکه تنها استانی است که تورم بالای 50 درصد دارد آمارها نشان می‌دهند که استان یزد نه تنها بیشترین نرخ تورم سالانه در بین استان‌ها را به خود اختصاص داده، بلکه تنها استانی است که تورم بالای 50 درصد دارد. با پایان سال 1402 مرکز آمار ایران که متولی اصلی انتشار آمار تورم در کشور است، نرخ‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای: تردد بین استانی از ابتدای طرح سفرهای نوروزی 1403 تا چهاردهم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 2 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرعت رشد قیمت‌ها ظرف سال گذشته در آذربایجان غربی، اردبیل و ایلام بیشتر از سایر استان‌ها بوده است سرعت رشد قیمت‌ها ظرف سال گذشته در آذربایجان غربی، اردبیل و ایلام بیشتر از سایر استان‌ها بوده است تهران برخلاف تصور عموم، از این لحاظ جایی بین استان‌های صدرنشین ندارد و در طرف مقابل کمترین میزان تورم در استان سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است. جدیدترین آمارهای رسمی مشخص می‌کند در سال گذشته،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم اکنون از ساعت‌ها قبل درگیری در راسک به اتمام رسیده و ساختمان دریابانی چابهار نیز در حال پاکسازی بوده؛ اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

این شهدای والامقام که از اعضای سپاه الغدیر استان یزد بودند، در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی جان خود را فدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حمله تروریستی به مقرهای نظامی در راسک و چابهار تاکنون 16 نفر از تروریست‌ها کشته شدند که احتمال افزایش آنها به 18 نفر وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه شهید حادثه تروریستی راسک و چابهار، یزدی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در درگیری‌های دیشب با عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم تاکنون 2 مامور فراجا، 2 مامور مرزبانی و هفت نیروی سپاه و بسیج مردمی به شهادت رسیدند.