یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 18 سال پسر ایران گفت: از میان 700 نفر، 5 بازیکن انتخاب و به اردوی دوم آماده‌سازی این تیم اضافه شدند شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به اذعان مسوولان سازمان بیمه سلامت ایران، در سال 1402 نیز مانند سال 1401، داروهای بیماران دیابتی و قلبی و عروقی پرمصرف‌ترین داروها در کشور بودند.

خبرگزاری میزان

یزد نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان، در ایام نوروز میزبان حضور چشمگیر مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به اهمیت ویژه خط ریلی رشت - کاسپین و به ثمر نشینی کریدور شمال به جنوب این پروژه ریلی در سال‌های اخیر، مسؤولان کشوری زودهنگام اعلام کردند، اما هنوز تا حدودی در حد وعده مانده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 برگزار می‌شود. پیش از این مهلت ثبت نام تا چهارشنبه 23 اسفندماه 1402 اعلام شده بود که با توجه به درخواست داوطلبان مهلت جدید م، وا م م و یا تکمیل مدارک از ساعت 12 ظهر دو 31 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 چهارشنبه 2 خرداد 1403 درنظر گرفته شده است. ثبت نام به صورت اینترنتی در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران تا فردا چهارشنبه به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در استان‌های جنوب شرقی کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، تهران تا 2 روز آینده بدون بارندگی به سر می‌برد و اهواز و شهرکرد هم به عنوان گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور شناخته شدند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد در دیدارهای فینال لیگ برتر والیبال مردان برای کسب جام سی‌وهفتم به مصاف یکدیگر می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می‌کنند. وی افزود: فردا استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش‌هایی از استان‌های...

وب‌گاه ورزش سه

یکی از بهترین دریافت کننده های لیگ خود را دوباره در فینال می‌بیند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور طی امروز و فردا خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار رفت فینال لیگ برتر مردان را اعلام کرد.