پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، یکشنبه، در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 16 استان خبر داد و برای 10 هشدار نارنجی بارش‌های سنگین و احتمال طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال نساجی از هدایت این تیم استعفا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته ساکت الهامی در کنفرانس خبری از سمتش استعفا داد.

وب‌گاه الف

شکست الهامی و بازیکنانش در یزد مقابل تیم تازه‌وارد چادرملو و ثبت سومین شکست نساجی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور که نماینده مازندران را به قعر جدول فرستاد، استعفای سرمربی و برکناری مدیرعامل باشگاه و انتصاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی را به دنبال داشت.

وب‌گاه ورزش سه

زننده گل چادرملو می گوید که آنها به همه ثابت می کنند که در یزد برای رقبا حریف سرسختی خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمربی تیم فوتبال نساجی از هدایت این تیم استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی از هدایت این تیم استعفا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال نساجی و چادرملو در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر شنبه شب 24 شهریور در ورزشگاه شهید نصیری یزد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود چادرملو به پایان رسید تا نساجی متحمل سومین شکست فصل خود شود و با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول بایستد. پس از این بازی، ساکت الهامی سرمربی نساجی از هدایت این تیم کناره‌گیری...

وب‌گاه ورزش سه

سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار برابر نساجی گفت به من گفته‌اند هرگز در یزد VAR نمی‌توانیم داشته باشیم چون دوریین‌های صداوسیمای یزد پیشرفته نیستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی مازندران طی حکمی علی خطیر را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال نساجی از هدایت این تیم استعفا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب در شهر‌های شمالی و برخی از استان‌ها از جمله تهران و قزوین تا روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وب‌گاه ورزش سه

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران طی حکمی علی خطیر را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب در شهر‌های شمالی و برخی از استان‌ها از جمله تهران و قزوین تا روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و رعدوبرق خواهیم بود.