چهارشنبه 2 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به خودداری از اتراق و برپا کردن چادر‌های مسافرتی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی دهانه پل‌ها، کانال‌ها و آب‌روها، خودداری از محلول‌پاشی و سم‌پاشی باغات و مزارع و انتقال محصولات برداشت شده به مکان‌های مسقف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 14 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق در 14 استان همچنین وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در 19 استان هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «میلاد تقوی» شامگاه روز گذشته در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024 که با قهرمانی فولاد سیرجان به پایان رسید، در خصوص میزبانی یزد از این مسابقات گفت: واگذاری میزبانی به استان‌هایی مانند یزد که تجربه‌ای در این زمینه ندارند تصمیم سختی بود، اما در نهایت موجب تقویت زیرساخت‌ها و همچنین تربیت نیروی انسانی و کادر اجرایی...

خبرگزاری تسنیم

درحالی که کشاورزی بزرگترین مصرف‌کننده آب در کشور ماست، سالانه 35 درصد از کل منابع آبی کشور هدر می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران یزدی بعد از شکست در فینال آسیا لحظات متاثرکننده‌ای را پشت سر گذاشتند.

وب‌گاه ورزش سه

امیر غفور نتوانست شهداب را به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برساند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از اتفاقات عجیب مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های آسیا به محمد موسوی اختصاص داشت.

وب‌گاه ورزش سه

اروین انگاپت بهترین بازیکن والیبال جهان در گفت و گوی اختصاصی با ورزش سه از تصمیم احتمالی و غیرمنتظره‌اش پرده برداشت.

خبرگزاری تسنیم

اهمیتی که مسابقات سطوح مختلف والیبال برای ایران داشته و در واقع سرمایه و وقتی که از طرف تیم‌های ایرانی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی مصرف شده می‌تواند در تاریخ ثبت شود.

خبرگزاری مهر

یزد - ناترازی انرژی و به دنبال آن قطعی برق صنایع، فشار مضاعفی را به صنایع به ویژه صنعت کاشی و سرامیک وارده کرده و تولید را کاهش داده است.

وب‌گاه ورزش سه

اروین انگاپت بهترین بازیکن والیبال جهان در گفت و گوی اختصاصی با ورزش سه از تصمیم احتمالی و غیرمنتظره‌اش پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا سه‌شنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق در این مناطق روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان یزد روز چهارشنبه، 28 شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه آینده خبر داد و برای 4 استان هشدار طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک مهاجم تیم فوتبال چادرملو درباره موقعیت ویژه‌ای که از دست داد توضیح داده است.