پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

حالا لیگ برتر فوتبال ایران صاحب رکورد ویژه‌ای است؛ دعوت از 10 بازیکن خارجی برای حضور در اردوی تیم‌های ملی مختلف جهت شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور درباره پیش‌بینی خوشبینانه و بدبینانه جمعیت ایران تا سال 1403 گفت: در بدبینانه‌ترین سناریو یعنی کاهش میزان باروری کل تا 1.3 فرزند، جمعیت در حدود 90 میلیون و 220 هزار نفر و در خوش‌بینانه‌ترین حالت، یعنی افزایش میزان باروری کل تا 2.5 فرزند، جمعیت در حدود 102 میلیون و 189 هزار نفر پیش‌بینی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس موسسه تحقیقات جمعیتی کشور گفت: شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته است.

خبرگزاری مهر

شاهرود - چندی قبل بیش 46 رأی میش و قوچ از تپال شاهرود به توران، زیستگاه یوزپلنگ‌های آسیایی منتقل شد این طرح علیرغم اعتراضات در آن زمان گویا نتایجی را هم در برداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاموشی‌های متعددی در تابستان امسال رخ داد اما یک‌بار خاموشی در ولایت نیمروز افغانستان که برقش از ایران می‌رود رخ نداد. تمام مایحتاج ضروری افغانستان از مرز میلک ایران به افغانستان سرازیر است اما حق‌آبه ایران را نمی‌دهند. چرا؟ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت خاموشی‌های متعددی در تابستان امسال رخ داد اما یک‌بار خاموشی در ولایت نیمروز افغانستان که برقش از ایران می‌رود رخ نداد. تمام مایحتاج ضروری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف چهار شناور در مرز آبی استان بوشهر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیتی کشور ضمن تحلیل وضعیت میزان موالید و نرخ باروری در کشور طی سنوات گذشته، گفت: «شواهد آماری نشان می‌دهد تولد فرزند سوم، چهارم و فرزند پنجم و بیشتر در سال 1402 نسبت به دو سال اخیر افزایش نسبی داشته که یکی از علل آن، اجرای مشوق‌های متعدد درنظر گرفته شده است، با وجود این، اما در سال‌های 1401 و 1402 نرخ باروری در حدود 1.6 تثبیت شده و تمام استان‌ها کاهش میزان باروری...

وب‌گاه ورزش سه

بعد از بازدید دوباره مسئولان فدراسیون از ورزشگاه نصیری یزد، همچنان امکان میزبانی چادرملو در این ورزشگاه وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور، پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین‌های کنکور ساکن شهرهایی با قدرت سیاسی اقتصادی؛ این 5 شهر همیشه میزبان نفرات اول هستند بررسی نفرات برتر کنکور در سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و علوم انسانی طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از آن‌ها ساکن شهرهایی هستند که قدرت سیاسی و اقتصادی دارند. آزمون سراسری در یکی دو سال گذشته خیلی مورد توجه قرار گرفته است، تغییر سازوکار سنجش و پذیرش دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فیروز قاسم زاده در ارتباط با وضعیت ذخائر آبی کشور گفت: علیرغم سال نرمال بارشی، ورودی سد‌ها نسبت به متوسط 5 ساله دارای کاهش 14 درصدی بوده است. با توجه به اینکه بر اساس مدل‌های اقلیمی، شانس وقوع شرایط زیرنرمال از نظر نزولات جوی و نیز گرمای بالای نرمال در پاییز پیش رو بالا است؛ لذا مدیریت مصرف آب برای کاهش فشار به منابع آبی امری اجتناب ناپذیر است. وی...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال گفت: امسال مسابقات لیگ برتر والیبال براساس رنکینگ سال قبل و بدون قرعه‌کشی برگزار می‌شود و به احتمال زیاد با 13 تیم این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌انتصاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور در دولت چهاردهم، انتقادهایی را به همراه داشت و بسیاری ماجرای گاف پسرش حمیدرضا عارف را که به «ژن خوب» معروف شد، یادآوری کردند. انتصاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور در دولت چهاردهم، انتقادهایی را به همراه داشت و بسیاری ماجرای گاف پسرش حمیدرضا عارف را که به «ژن خوب» معروف شد، یادآوری کردند. با این حال امروز انتشار عکسی از...

وب‌گاه فرارو

بررسی نفرات برتر کنکور در سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و علوم انسانی طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از آن‌ها ساکن شهرهایی هستند که قدرت سیاسی و اقتصادی دارند.

وب‌گاه فرارو

با اینکه مرز سیستان دیوارکشی است، این‌همه افغان چگونه از دیوار و پاسگاه‌های مرزی گذشته و وارد شهر زابل می‌شوند؟ اکثر مغازه‌ها و بازار زابل و دستفروشی‌ها را افغانی‌ها تصاحب کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور حاکی از ترافیک سنگین در برخی مقاطع محورهای شمالی هراز، چالوس و آزادراه تهران - شمال است.