پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری مهر

یزد - رتبه 8 کنکور سراسری 1403، توکل به خدا، دعای خیر پدر و مادر، زحمات کادر مدرسه و همچنین تلاش و پشتکار را عامل موفقیت خود در این مسیر عنوان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر‌های اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار شده است. آزمون در رشته‌های پروتز‌های دندانی، آسیب شناسی دهان و...

خبرگزاری مهر

داوطلبان مجاز در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال 1403 تا سه شنبه 13 شهریورماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته این آزمون اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

گورستان "جوی هرهر"، یکی از آثار تاریخی برجسته ایران، به‌عنوان نمادی از فرهنگ و تاریخ غنی کشور و مدفن شخصیت‌های بزرگی همچون آیت الله فرساد و همسر استاد اشرف آهنگر، همچنان ارزشمند باقی مانده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خسارت تاخیر تادیه پس از دستور رئیس قوه قضاییه و با رای هئیت عمومی دیوان عالی کشور، بر اساس شاخص تورم سالیانه محاسبه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر سابق نیرو گفت: متاسفانه به دلایل مختلف و تاریخی، در کشور از ابزار اقتصادی برای مدیریت آب و برق بهره کامل و کافی برده نشده؛ این در شرایطی است که در اغلب کشورها اقتصاد مهم‌ترین اهرم تنظیم‌گری آب و برق است.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو دولت سیزدهم «شرایط حاکم بر اقتصاد آب و برق»، «فرهنگ مصرف» و «محدودیتهای مالی» را 3 معضل صنعت آب و برق برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

کنفدراسیون والیبال آسیا با توجه به انصراف دو تیم از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، گروه‌بندی جدید این مسابقات را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از 18 تا 25 شهریور با حضور 8 تیم به میزبانی یزد برگزار می‌شود که از ایران شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر 1402 در این مسابقات حضور دارند. بیشتر قرار بود این مسابقات با حضور 10 تیم برگزار شود و با توجه به انصراف نمایندگان والیبال چین و چین‌تایپه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود. رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش‌بینی همه مدل‌های عددی بیانگر از این است که پاییز سال جاری کم‌بارش و دما بالاتر از نرمال خواهد بود. احد وظیفه افزود: طی 13 ماه گذشته یعنی از...

وب‌گاه ورزش سه

ستاره تیم ملی آلمان در لیست تیم الریان قطر حضور دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر سابق نیرو گفت: متاسفانه به دلایل مختلف و تاریخی، در کشور از ابزار اقتصادی برای مدیریت آب و برق بهره کامل و کافی برده نشده؛ این در شرایطی است که در اغلب کشورها اقتصاد مهم‌ترین اهرم تنظیم‌گری آب و برق است.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان باشگاه‌های ایران در هفت دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به عنوان بهترین پاسور انتخاب شدند.