پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 13 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 47 و 48 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

کاردار سفارت پاکستان و هیات همراه برای بررسی وضعیت کشته شدگان حادثه اخیر واژگونی اتوبوس زائران این کشور وارد یزد شد و به پزشکی قانونی این استان رفت.

خبرگزاری مهر

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش‌های شدید در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان و نقاطی از کهگیلویه و بویراحمد طی امروز پنجشنبه یکم شهریورماه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در برخی از نقاط کشور مانند ارتفاعات البرز، فارس و غرب کرمان امروز شاهد تشدید رگبار و بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وب‌گاه تابناک

دادگاه انقلاب یزد حکم دو آرایشگر زن یزدی به اتهام دخالت در امر پزشکی را انتشار حکم محکومیت قطعی در کانال‌های معتبر خبری اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

با حکم شعبه دوم دادگاه انقلاب یزد، «نیلوفر مرادی یزدی» فرزند کاظم و «ناهید یاور» فرزند حسن به اتهام دخالت در امر پزشکی به انتشار حکم محکومیت قطعی در کانال‌ها معتبر خبری استان محکوم شدند.

وب‌گاه تابناک

در نشستی با حضور نماینده سفارت پاکستان، آخرین وضعیت رسیدگی مصدومین و انتقال متوفیان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی در یزد بررسی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش باران تابستانی موجب جاری شدن سیل در برخی از مناطق شهرستان‌های خاتم و مروست استان یزد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بدون شک با اتفاقاتی که در لیگ برتر فوتبال ایران رخ می‌دهد، باید آن را عجیب‌ترین لیگ حرفه‌ای جهان نام‌گذاری کرد!

وب‌گاه تابناک

حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره‌های زندگی، به زنان و دختران تعرض می‌کرد در زندان یزد اعدام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال 1403 چهارم مردادماه 1403 به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر‌های اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار شده است. آزمون در رشته‌های پروتز‌های دندانی، آسیب شناسی دهان و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا درباره خطرات اتوبوس‌های حامل زائران پاکستانی گفت: با اشاره به اینکه این موضوع هر ساله قبل از شروع مراسم اربعین به وزارتخانه‌های مربوطه اعلام می‌شود و متأسفانه تاکنون اقدام مؤثری در این زمینه صورت نگرفته است. اتوبوس‌های پاکستانی به دلایل متعددی از جمله فرمان راست بودن، حمل بار اضافی، عدم ثبت در سامانه...

خبرگزاری مهر

کارنامه علمی سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال 1403 منتشر شد و با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته، انتخاب رشته داوطلبان مجاز از 5 شهریور آغاز می شود.

وب‌گاه فرارو

پسرعموی شاپور بختیار آخرین نخست‌وزیر رژیم پهلوی بعد از منصوب شدن به مقام فرمانداری نظامی تهران پادگان مرکز 2 زرهی ارتش را تبدیل به شکنجه‌گاه کرد، توده‌ای‌های ارتش شاهنشاهی را قلع و قمع کرد، رئیس و اعضای جمعیت فداییان اسلام را به طرز بی‌رحمانه‌ای اعدام کرد، آیت‌الله سید ابوالقاسم کاشانی را اذیت و آزار کرد و لقب «قصاب تهران» را از آن خود کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری استان یزد از اجرای حکم اعدام مردی خبر داد که در پوشش رمالی و دعانویسی به چندین زن و دختر دست‌درازی کرده بود.