پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

اکثریت قاطع اعضای مجمع عمومی سازمان و روسای نظام پزشکی شهرستانها طی نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از دکتر ظفرقندی، خواستار رای اعتماد مجلس به وی شدند.

خبرگزاری دانشجو

مدیر مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور گفت: شبانه روز گذشته استان‌های تهران، یزد و خوزستان بیشترین مصرف برق را در کشور داشتند.

خبرگزاری دانشجو

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال و تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛ در آزادراه تهران - شمال و تهران - پردیس و محور‌های چالوس و هراز ترافیک سنگین است.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور طی روز‌های آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک تحلیلگر سیاسی معتقد است که باید وضعیت فعلی کشور توسط کارشناسان بی‌طرف بررسی شود تا بدانیم چه شرایطی به دولت پزشکیان منتقل می‌شود. او می‌گوید دورخیز تندروها برای به دست آوردن تمام قدرت، باعث ایجاد ترس در بخش‌هایی از حاکمیت و جامعه شد.

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: تمرکز ناهمگن جمعیت در ایران، استمرار کاهش جمعیت در تعدادی از نواحی و افزایش قابل ملاحظه آن در برخی از پهنه‌ها، چالش اصلی در توسعه پایدار ایران زمین خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارهای وزارت کشور حکایت از آن دارد که بیشترین آراء باطله در پایتخت به صندوق ها انداخته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد یک بازیکن جدید را به تیم خود اضافه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید آجورلو در تحلیلی پیرامون انتخابات 15 تیر با رویکرد جامعه شناسی سیاسی از دو نوع استان اکثریتی و قطبی بر اساس آرای نامزدها نام برده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می شود. این وضعیت فردا دوشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال چادرملوی اردکان به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات حج تمتع 1403 با انتقال آخرین گروه از حجاج به کشورمان در بامداد امروز به پایان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پزشک اطفال که دوره کارورزی اش را در یزد می گذراند، دست به خودکشی زد.