چهارشنبه 4 مهر 1403

یونایتد این ستاره را به کال‌آف‌دیوتی معتاد کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یونایتد این ستاره را به کال‌آف‌دیوتی معتاد کرد!

داوید دخیا، دروازه بان سابق منچستریونایتد، به جای حضور در زمین فوتبال، روزهایش را با بازی‌های ویدیویی سپری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، هنگام بازی تیم سابقش مقابل برنتفورد در اینستاگرام یک استوری از بازی کال آف دیوتی منتشر کرد.

قرارداد این بازیکن اسپانیایی در انتهای فصل گذشته به پایان رسید و علیرغم پیشنهادات متعدد اژ عربستان سعودی و تیم‌های اسپانیایی، او هنوز باشگاه جدیدی پیدا نکرده است.

یونایتد امروز به مصاف برنتفورد رفت. پیش از دبل اسکات مک تومینای که یونایتد را از شکست نجات داد، آن‌ها با گل ماتیاس جنسن از حریف عقب افتاده بودند.

در طول این مسابقه، دخیا بازیکن سابق تیم یونایتد در اینستاگرام خود نشان داد که در حال انجام بازی ویدیویی به جای تماشای بازی تیم سابقش است.

او عکسی را در حین اجرای بازی کال آف دیوتی در پلی استیشن منتشر کرد. این بازیکن اسپانیایی همراه تصویری از خودش در حال تیراندازی، متن "زمان بندی عالی" را نوشت.

در حالیکه بازی یونایتد مقابل برنتفورد به صورت زنده در بریتانیا پخش نشد، دخیا از این فرصت استفاده کرد و چند بازی ویدیویی انجام داد. باید دید که آیا این دروازه‌بان تا زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه خود را باشگاهی جدید خواهد یافت یا خیر.

در یونایتد، آن‌ها امیدوارند که آندره اونانا بتواند ثابت کند که یک دروازه‌بان موفق است و مانند دورانش در اینتر برای تیم انگلیسی بازی کند.

یونایتد این ستاره را به کال‌آف‌دیوتی معتاد کرد! 2