جمعه 13 مهر 1403

یک باب فضای آموزشی در شهرستان بروجن افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یک باب فضای آموزشی در شهرستان بروجن افتتاح شد

شهرکرد - ایرنا - یک باب فضای آموزشی در شهر نقنه شهرستان بروجن روز سه‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس و برقراری ارتباط مستقیم با حرم امام خمینی (ره) افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این مدرسه، اظهار داشت: این فضای آموزشی دارای 6 کلاس درس با زیربنای افزون بر یک‌هزار مترمربع احداث شده است.

حمیدرضا براتی افزود: برای احداث و تکمیل این واحد آموزشی 35 میلیارد ریال هزینه شده است که هشت میلیارد و 350 میلیون ریال آن از سوی بنیاد برکت تامین شده است و مابقی آن از محل اعتبارات دولتی بوده است.

وی با قدردانی از خدمات بنیاد برکت در راستای مدرسه‌سازی در استان، تصریح کرد: با حمایت‌های بنیاد برکت چندین فضای آموزشی در استان احداث می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اینک سه هزار فضای آموزشی در استان وجود دارد که شامل یک هزار و 600 مدرسه و 400 فضای اداری، سالن ورزشی، کانون و اردوگاه آموزشی می‌شود.

براتی، تعداد کلاس‌های درس این استان را 10 هزار کلاس اعلام کرد و گفت: این فضاهای آموزشی شامل یک میلیون مترمکعب زیربنا می‌شود که بیشتر این فضاها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی احداث و نوسازی شده است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری 207 هزار و 117 دانش‌آموز در بیش از 2 هزار و 400 مدرسه و حضور بیش از 14 هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

*س_برچسب‌ها_س*