یک‌شنبه 18 شهریور 1403

یک درخشش فاصله تا جایزه گولدن بوی / پسر طلایی امشب مشخص می‌شود: شب یامال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک درخشش فاصله تا جایزه گولدن بوی / پسر طلایی امشب مشخص می‌شود: شب یامال

لامینه یامال امشب در صورت درخشش مقابل فرانسه می‌تواند جایزه پسر طلایی خود را قطعی کند.

به گزارش "ورزش سه"، لامینه یامال تا چند روز پیش برای رسیدن به جایزه پسر طلایی با چند رقیب مهم روبرو بود ولی حالا او یک فرصت استثنایی دارد و امشب در بازی مقابل فرانسه با درخشش در میدان می‌تواند عملا شانس خود برای کسب این جایزه را قطعی کند.

در این شکی نیست که برنده جایزه پسر طلایی در یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا 2024 تعیین می‌شود. جایزه‌ای که برای ستاره‌های زیر 21 سال حکم توپ طلا را دارد. 

در فهرست موقت فعلی لامینه یامال در صدر قرار دارد و ژوائو نوس پرتغالی و الخاندرو گارناچوی آرژانتینی در رتبه‌های دوم و سوم ایستاده‌اند. اما درست پشت سر این سه نفر دو فرانسوی حضور دارند که هر لحظه ممکن است به جمع سه نفر اول برسند: وارن زئیر امری و لنی یورو.

شانس لامینه این است که او هنوز در یورو شانس درخشش دارد و می‌تواند جایزه‌اش را قطعی کند. رقیب اصلی او ژوائو نوس به دلیل حذف شدن پرتغال از دور رقابتها کنار رفته است.

یک نکته جالب دیگر صعود استثنایی آردا گولر در این فهرست موقت است. ستاره ترکیه به دلیل درخشش در یورو نسبت به ماه گذشته 10 پله صعود کرده است. او اگر در فصلی که گذشت دقایقی اندک با پیراهن رئال مادرید به میدان نرفته بود حالا رقیب اصلی لامینه یامال برای جایزه پسر طلایی بود.

یک درخشش فاصله تا جایزه گولدن بوی / پسر طلایی امشب مشخص می‌شود: شب یامال 2
یک درخشش فاصله تا جایزه گولدن بوی / پسر طلایی امشب مشخص می‌شود: شب یامال 3