دوشنبه 16 مهر 1403

یک مجهول‌الهویه در حادثه متروپل آبادان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
یک مجهول‌الهویه در حادثه متروپل آبادان

سردار سید محمد صالحی گفت: واحدهای تخصصی ناجا به ویژه در بحث تشخیص هویت وارد عمل شده‌اند و این حادثه تاکنون یک پیکر مجهول‌الهویه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان ضمن تسلیت حادثه متروپل به مردم آبادان اظهار کرد: بنا به دستور فرمانده فراجا از لحظات اولیه حادثه متروپل در منطقه حاضر شده‌ایم و همه امکانات را برای کمک بسیج کرده‌ایم‌.

وی افزود: منابع انسانی، مادی و امکانات نیروی انتظامی پای کار است تا امنیت خوبی در منطقه داشته باشیم. فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امکان تردد و ورود و خروج خودروهای امدادی در خیابان‌های منتهی به متروپل کاملا به خوبی مهیا شده است تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید. صالحی عنوان کرد: برخی خانه‌ها و مغازه‌های اطراف محل حادثه به دلیل خطر ریزش باقی‌مانده ساختمان متروپل خالی شده‌اند و از این رو نیروی انتظامی اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های خود را اجرایی کرده است. وی افزود: تلاش شده است که بیشترین امنیت و آرامش را در محل ساختمان متروپل داشته باشیم. واحدهای تخصصی ناجا به ویژه در بحث تشخیص هویت وارد عمل شده‌اند و همه پیکرهای کشف شده این حادثه به سرعت تشخیص هویت می‌شوند تا مشکل خاصی به وجود نیاید. فرمانده انتظامی خوزستان گفت: این حادثه تاکنون یک پیکر مجهول‌الهویه داشته است. انتهای پیام /