جمعه 30 شهریور 1403

یک مربی ایتالیایی دیگر به لیگ برتر می‌رود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک مربی ایتالیایی دیگر به لیگ برتر می‌رود

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس، پس از رد کردن پیشنهاد پر درآمد از لیگ حرفه ای عربستان، ظاهرا لیگ برتر انگلیس را هدف خود قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، آلگری در حال حاضر به دنبال تیم شایسته‌ای می‌گردد تا بهترین گزینه را برای اهداف مربیگری خود بیابد. در میان این پیشنهادها، پیشنهادی قابل توجه از عربستان سعودی به چشم می خورد که یک قرارداد سه ساله با پاداش مالی قابل ملاحظه ارائه می کرد. با وجود جذابیت این پیشنهاد، آلگری همچنان نسبت به انتقال به لیگ حرفه ای عربستان قانع نشده است. نگرانی در مورد مدت قرارداد و جذابیت کلی مربیگری در خاورمیانه باعث شده است او این پیشنهاد را رد کند، زیرا به دنبال چالشی مناسب تر برای مرحله بعدی دوران حرفه ای خود است. آلگری پس از خروج از یوونتوس، از لاتزیو نیز پیشنهاد داشت. تیم سری آ اخیرا به دلیل اختلافات داخلی با ایگور تودور سرمربی کروات، از او جدا شد. طبق گزارش ها، لاتزیو برای آوردن این سرمربی باتجربه به راس کار خود با آلگری تماس گرفته است. با این حال، به نظر می رسد علاقه آلگری به این پیشنهاد کم است. تمرکز فعلی آلگری مربیگری در لیگ برتر است. جذابیت لیگ برتر، با ماهیت رقابتی و شهرت جهانی آن، با اهداف آلگری همسو است. با این حال، تاکنون هیچ علاقه مشخصی از سوی باشگاه های انگلیسی به وجود نیامده است و آلگری را در حالت انتظار و آمادگی برای فرصت مناسب قرار داده است.

رویکرد استراتژیک آلگری برای انتخاب نقش بعدی خود، با هدایت کردن دوران حرفه ای پس از یوونتوس، بر جاه طلبی و تمایل او به پروژه ای که با تخصص و چشم انداز او مطابقت داشته باشد، تأکید می کند. تصمیم او برای رد پیشنهاد لیگ حرفه ای عربستان، با وجود جذابیت مالی آن، تعهد او برای یافتن چالشی که او را هیجان زده و انگیزه دهد را نشان می‌دهد. لیگ برتر، با تاریخچه غنی و فضای رقابتی، سکویی ایده آل برای آلگری است تا مربیگری خود را ادامه دهد و به دستاوردهای جدیدی برسد. پیش از این مربیانی مانند کارلو آنچلوتی، کلودیو رانیری و آنتونیو کونته موفق شدند در لیگ برتر به قهرمانی برسند و به نظر می‌رسد که آلگری هم دوست دارد شانسش را در این رقابت‌ها امتحان کند.

یک مربی ایتالیایی دیگر به لیگ برتر می‌رود 2