یک‌شنبه 1 مهر 1403

یک هشتم نهایی قهرمانی اروپا؛/ قهرمان المپیک علیه خلق یک شگفتی بزرگ دیگر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک هشتم نهایی قهرمانی اروپا؛/ قهرمان المپیک علیه خلق یک شگفتی بزرگ دیگر!

مسابقات جذاب جام ملتهای والیبال اروپا وارد مرحله حساس حذفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا دیشب به اتمام رسید و تیم ها از فردا برابر هم قرار خواهند گرفت.

*کرواسی - رومانی غیره منتظره ترین مسابقه مرحله یک هشتم نهایی بین تیم های کرواسی و رومانی برگزار خواهد شد. جایی که کرواسی با درخشش بازیکنانی نظیر پتار دیرلیچ و مارکو سدلاچک دو بازیکن شاغل در سری آ ایتالیا، با شگفتی سازی در دور گروهی و غلبه بر اوکراین، بلغارستان و اسپانیا، به عنوان تیم دوم گروه خود وارد مرحله یک هشتم نهایی شده و قصد دارد خود را به جمع هشت تیم برتر برساند.

از طرف دیگر تیم ملی والیبال رومانی که با پیروزی بر فرانسه در دور مقدماتی شگفتی عجیبی را رقم زد حالا بهترین فرصت را خواهد داشت تا همچون دهه های خیلی دور که تیم خوبی در سطح جهان داشتند بتواند با رفتن به جز هشت تیم خودی نشان دهند.

*فرانسه - بلغارستان یکی از حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی بین این دو تیم برگزار خواهد شد. این دو تیم در دور مقدماتی نتوانستند آن طور که باید و شاید عملکرد خوبی از خود نشان بدهند و با باخت های عجیبی که مقابل تیم های ضعیف تر از خود دادند، حالا به دنبال برگشتی دیدنی به ادامه مسابقات دارند.

تیم ملی والیبال بلغارستان علی رغم بازگشت تسوتان سوکولوف ستاره خود و البته داشتن مزیت میزبانی با شکست های بدی که در دور گروهی داد به عنوان تیم چهارم راهی این مرحله شد و با قرعه بسیار سختی مواجه شده است اما آنها این امیدواری را دارند که به کمک هواداران خودی شگفتی ساز شوند و تیم فرانسه قهرمان المپیک را شکست دهند؛ تیم فرانسه ای که این روزها با افتی محسوس مواجه شده و حتی بازگشت اروین انگاپت هم نتوانسته این تیم را متحول کند و فردا شب کار سختی مقابل هواداران بلغاری خواهد داشت.

این دو بازی قرار است فردا در شهر وارنا بلغارستان برگزار شود و برندگان این دو دیدار در یک چهارم نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.