شنبه 14 مهر 1403

100میلیارد ریال تسهیلات به فعالیت‌های آی‌سی‌تی درزنجان اعطا می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
100میلیارد ریال تسهیلات به فعالیت‌های آی‌سی‌تی درزنجان اعطا می‌شود

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فرایند اعطای بسته تسهیلاتی به میزان اعتبار 100 میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه آی سی تی در استان زنجان اجرایی شد.

حامد سرائی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره کل با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرایند اجرایی اعطای بسته تسهیلاتی به میزان اعتبار 100 میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه آی سی تی در استان زنجان از محل آیین نامه اجرایی بند ب تبصره 18 قانون بودجه کل کشور را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با شرایط مناسب، نرخ پایین کارمزد و فرصت تنفس به شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه آی سی تی تخصیص می یابد. سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: تسهیلات به شرکت های فعال در زمینه توسعه اپلیکیشن، بازی‌های موبایلی، توسعه کسب و کارهای نوپا، توسعه کسب و کارهای غیرنوپا، ایجاد و توسعه شتاب‌دهنده سازمانی و حمایت از اصناف که بر اساس ضوابط کلی پذیرش طرح‌ها و دستور العمل‌های تسهیلات وجوه اداره شده پرداخت می‌شود. سرائی اظهارداشت: تسهیلات تخصیص یافته در این طرح با نرخ سود پنج و 9 درصد و تا سقف 30 میلیارد ریال خواهد بود. به گفته وی، مهلت بازپرداخت حداکثر 48 ماهه، پس از تایید کارگروه استانی و ثبت نام در سامانه ایران کارفاست. سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: متقاضیان کسب و کارهای حوزه آی سی تی می توانند برای دریافت این تسهیلات با مراجعه به آدرس www.irankarfa.ir ثبت نام خود را انجام دهند. سرائی یادآوری کرد: پس از ثبت نام در این سامانه به افراد متقاضی واجد شرایط، تسهیلات پرداخت می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*