پنج‌شنبه 19 مهر 1403

14 کارگاه تولیدی متخلف در قزوین پلمپ شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
14 کارگاه تولیدی متخلف در قزوین پلمپ شد

قزوین - ایرنا - کارشناس مسؤول واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: از 23 فروردین تاکنون 300 واحد صنعتی و کارگاه در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی اخطار تعطیلی دریافت کردند که از این تعداد 14 کارگاه متخلف تعطیل شد.

بهروز پورارجمند روز چهارشنبه با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای سیاست های ستاد مبارزه با کرونا و در گام دوم اجرای این طرح از 23 فروردین 99، بیش از 23 هزار بازرسی از 17 هزار صنایع و کارگاه های فعال این شهرستان انجام شد.

وی یادآورشد: در این بازدیدها علاوه بر درخواست و آموزش نحوه دریافت کد بهداشتی در سامانه سلامت به آدرس salamt.gov.ir، در خصوص نحوه ضدعفونی دست و سطوح، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت برای حفظ سلامتی شاغلان و خانواده های آنان و مراجعین تاکید شد.

کارشناس مسؤول واحد بهداشت حرفه ای شهرستان قزوین گفت: در این بازدیدها برای بیش از 300 متصدی متخلف اخطار بهداشتی صادر شد و با توجه به این که بیشتر کارگاه ها نسبت به رفع نواقص بهداشتی و رعایت پروتکل‌های ابلاغی اقدام کرده بودند، 14 کارگاه بخاطر رعایت نکردن این موازین با دستور قضایی پلمب شدند.

پورارجمند، تأکید کرد: این واحد با جدیت بر رعایت پروتکل ها و نیز سایر نواقص تا پایان بازه زمانی شیوع کرونا به صورت مستمر نظارت خواهد کرد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*