سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

141 هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
141 هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ

فیروز کشیر گفت: بزرگراهی نیست که در آن پلیس نامحسوس حضور نداشته باشد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال 1402 حدود 206 هزار فقره توقیف ساعتی در خصوص تخلفات شبانه توسط تیم‌های پلیس بزرگراه‌ها و پلیس نامحسوس در معابر شهر تهران صورت گرفته است.

وی افزود: تیم‌های پلیس نامحسوس در تمامی معابر بزرگراهی شهر تهران حضور دارند و این حضور در شب‌ها و تاریکی هوا بیشتر است. این حضور صبح‌ها نیز هست ولی پلیس نامحسوس در شب فعال‌تر از روز می‌باشد و در تمامی بزرگراه‌ها فعالیت دارند. بزرگراهی نیست که در ان پلیس نامحسوس حضور نداشته باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: همچنین در سال 1402 حدود 141 هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ داشته ایم. یعنی 141 هزار راننده‌ای که نظم ترافیکی شهر تهران را بر هم زده بودند و آرامش و آسایش مردم را مختل کرده بودند خودرو‌های آنان به پارکینگ منتقل شده است. همچنین در طرح نوروزی این عدد 9300 خودرو بوده است که به پاریکنگ منتقل شده اند.

سرهنگ کشیر افزود: پلیس اطلاع رسانی لازم را در خصوص برخورد با تخلفات در طرح نوروزی انجام داده بود و اعلام کردیم که 50 تیم استقراری دوربین در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران خواهیم داشت که برخورد لازم را با تخلفات انجام می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی