چهارشنبه 11 مهر 1403

2 بیمار بدحال سروآبادی به بیمارستانی در سنندج اعزام شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 بیمار بدحال سروآبادی به بیمارستانی در سنندج اعزام شدند

سنندج - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد از اعزام فوری 2 بیمار بدحال تصادفی به بیمارستان بعثت سنندج با آمبولانس اورژانس خبر داد.

دکتر سینا ماجدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعتی قبل یکدستگاه خودروی سواری پراید در جاده کامیاران به سروآباد دچار انحراف شده و واژگون گردید که موضوع بلافاصله به فوریت پزشکی سروآباد اطلاع داده شد.

وی افزود: نیروهای فوریت پزشکی بعد از حضور در محل حادثه اقدامات اولیه درمانی را انجام و 2 سرنشین خودروی سواری را به اورژانس بیمارستان شهید چمران منتقل و تحت مراقبت ویژه پزشکی قرار دادند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سروآباد یادآور شد: یکی از بیماران که مردی 40 ساله بود از ناحیه سر بدلیل ترومای شدید دچار کاهش سطح هوشیاری شده و بیمار دیگر نیز جوان 32 ساله از ناحیه سر و گردن دچار تروما شده بود لذا با هماهنگی انجام شده با مرکز استان با آمبولانس به سنندج اعزام شدند.

دکتر ماجدی اضافه کرد: روز گذشته نیز یک جوان 34 ساله در روستای ژنین که در یک نزاع دچار چاقو خوردگی شدید شده بود توسط آمبولانس به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل و تحت مراقبت قرار گرفت.

جاده کامیاران - سروآباد - مریوان در سال های اخیر عملیات بهسازی و آسفالت آن آغاز شده و یک مسیر پرپیچ و خم است و با توجه به اینکه مسافت این سه شهرستان از این مسیر کاهش یافته از مسیرهای مهم و پر تردد ارتباطی به شمار می رود.

جاده سروآباد - کامیاران به طول 112 کیلومتر در چند سال اخیر به عنوان یکی از پروژه های مهم این 2 شهرستان که ارتباط جنوب به غرب کشور را به متصل می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*