شنبه 21 مهر 1403

2 سانحه رانندگی در میاندوآب 4 کشته برجاگذاشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 سانحه رانندگی در میاندوآب 4 کشته برجاگذاشت

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: طی 24 ساعت گذشته براثر وقوع 2 سانحه جداگانه رانندگی در این شهرستان چهار نفر جان خود را از دست داده و چهار نفر نیز زخمی شدند.

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این تصادف‌ها روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو سواری سمند در محور سرچم - میاندوآب روی داد که در آن، راننده و یک سرنشین خودرو سمند در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشین خودرو سمند نیز زخمی شدند، بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه میاندوآب در حال بررسی است.

وی افزود: در تصادف دیگر نیز که عصر دیروز در بزرگراه شهید یزدانی این شهرستان روی داد 2 دستگاه خودرو سواری پژو 405 و تندر 90 با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز 2 سرنشین خودرو 405 به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و راننده خودرو تندر 90 نیز مجروح شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب، علت این حادثه را انحراف به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، محورهای شهرستان میاندوآب به علت قرار گرفتن در مسیر استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به آذربایجان‌شرقی همواره از پرترددترین محورهای استان به شمار می‌رود که سالانه بیش از ده‌ها نفر از هموطنان جان خود را از دست می‌دهند.

شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*