شنبه 31 شهریور 1403

200 میلیارد تومان کمک در نهضت خدمت مومنانه خراسان جنوبی جمع‌آوری شد / از توزیع بسته‌های معیشتی تا آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
200 میلیارد تومان کمک در نهضت خدمت مومنانه خراسان جنوبی جمع‌آوری شد / از توزیع بسته‌های معیشتی تا آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

سردار یوسفی گفت: در سال جاری با اجرای ششمین مرحله از نهضت خدمت مومنانه تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان کالا و خدمات در اختیار نیازمندان و مناطق محروم استان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علیرضا یوسفی صبح امروز دوشنبه در مراسم توزیع مرحله ششم نهضت خدمت مومنانه که در مسجد صدیقه طاهره (س) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، ششمین مرحله از نهضت کمک های مومنانه در حال اجرا است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در این مرحله دستگاه های اجرایی زیادی از جمله کمیته امداد، بسیج و نیروهای مسلح، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرامین امام (ره)، بهزیستی، هلال احمر، آستان قدس رضوی، قرارگاه خاتم الانبیاء، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و همچنین خیرین و مردم کمک هایی داشتند.

وی در ادامه گفت: در این مرحله از رزمایش 14 هزار 467 بسته معیشتی در بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد.

سردار یوسفی عنوان کرد: همچنین در این مرحله از نهضت کمک مومنانه 405 سری جهیزیه به ارزش 80 میلیون ریال در بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: در این مرحله 294 کارت هدیه ویژه نیازمندان، 2 هزار و 907 دست پوشاک و کفش نیز در حال توزیع است.

وی بیان کرد: در این مرحله 23 هزار و 300 پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد؛ همچنین 2 هزار و 584 کیلوگرم گوشت گوسفندی، یک هزار قرص نان از دیگر اقلامی است که در این مرحله از نهضت کمک مومنانه توزیع می‌شود.

سردار یوسفی از پرداخت 107 فقره تسهیلات قرض الحسنه بین نیازمندان در این مرحله از نهضت خدمت مومنانه خبر داد و گفت: همچنین 16 هزار و 176 بسته لوازم تحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبیعنوان کرد: همچنین در این مرحله 18نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با سه میلیارد و 600 میلیون ریال آزاد شدند.

وی در پایان با بیان اینکه در مرحله ششم نهضت خدمت مومنانه بالغ بر 244 میلیارد ریال کمک جمع‌آوری شده است، گفت: در مجموع از ابتدای امسال در راستای اجرای نهضت کمک های مونانه تاکنون 2 هزار و هشت میلیارد ریال کمک جمع آوری و توزیع شده است.

انتهای پیام /