جمعه 28 اردیبهشت 1403

21 هزار ایلامی از خدمات طرح آمران سلامت بهره مند شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
21 هزار ایلامی از خدمات طرح آمران سلامت بهره مند شدند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بیش از 21 هزار نفر از مردم مناطق مختلف این استان از خدمات طرح آمران سلامت برخوردار شدند.

علی اصغر علی اکبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد از ابتدای اجرای طرح آمران سلامت از پنجم آبان ماه جاری تا 15 آبان ماه پایان این طرح توسط جوانان و داوطلبان هلال احمر استان تحت پوشش خدمات ارائه شده قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح اعضای جوانان و داوطلبان این جمعیت در قالب تیم های ثابت و سیار در محلات و مناطق پر تردد شهر اقدام به ارایه نکات بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی به مردم می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اظهار کرد: این طرح بصورت سراسری با هدف مبارزه با شیوع کرونا اجرا شد که در قالب آن بیش از یک هزار نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب 51 تیم فعالیت داشته اند.

به گفته علی اکبری، در مدت اجرای این طرح در مجموع بیش از 19 هزار عدد ماسک و 160 لیتر مواد ضد عفونی بین شهروندان توزیع شد.

وی بیان کرد: طرح آمران سلامت، در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، با هدف ارائه توصیه های لازم به مردم با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرا شد.

به گزارش ایرنا، از مجموع 11 شهرستان استان ایلام 2 شهرستان در وضعیت سیاه کرونا، پنج شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار گرفته است.

*س_برچسب‌ها_س*