دوشنبه 23 مهر 1403

21 هزار بسته حمایتی در رزمایش همدلی مومنانه شهرستان ساوه توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
21 هزار بسته حمایتی در رزمایش همدلی مومنانه شهرستان ساوه توزیع شد

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: از آغاز رزمایش همدلی مومنانه و در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکنون 21 هزار بسته حمایتی شامل اقلام خوراکی و بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار «حجت الله دستجانی» عصر پنجشنبه در آخرین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه شهرستان ساوه به خبرنگاران، گفت: امروز در مرحله آخر این رزمایش سه هزار بسته غذایی و بهداشتی میان خانوارهای شناسایی شده و نیازمند ساوجی توزیع شد و بدین ترتیب فراتر از چشم انداز 20 هزار بسته عمل شد.

وی اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه ویژه رزمایش مومنانه و مواسات، سپاه و بسیج با همکاری خیرین و مسئولان فعالیت های خود را برای تامین نیاز خانواده های آسیب دیده از کرونا متمرکز کردند که نتایج بسیار موثر و مفیدی به همراه داشت.

سرهنگ دستجانی گفت: ارزش هر بسته تهیه شده غذایی و بهداشتی افزون بر سه میلیون ریال است و تلاش می کنیم بعد از ماه رمضان همچنان روند کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده را ادامه دهیم.

وی گفت: در این رزمایش کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد و بقاع متبرکه کمک شایانی برای جمع آوری کمک های مردمی و خیرین داشتند. سرهنگ دستجانی گفت: برخی نهادها از قبیل شهرداری نیز بصورت قشری بسته های حمایتی تهیه و به خانواده های شناسایی شده اعطا کردند همچنین بسیج مساجد، محلات، ائمه جماعت و بانوان نیز نسبت به شناسایی نیازمندان و توزیع بسته ها میان آنها فعالیت داشتند. فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تا زمانی که شیوع ویروس کرونا وجود دارد و اقشاری از آن دچار آسیب هستند، وظیفه خود می دانیم نسبت به تداوم رزمایش کمک مومنانه و حمایت از زبان دیدگان بیماری مذکور در ساوه اقدام کنیم. وی با اشاره به سال جهش تولید، گفت: ارکان مختلف سپاه از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیاء، بسیج کارگری و سایر حوزه ها با تهیه برنامه و دستورالعمل های ویژه تلاش می کنند در حوزه تولیدات داخلی به خصوص شهرستان صنعتی ساوه رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرا کنند. سرهنگ دستجانی گفت: خروج صنایع راکد از وضعیت کنونی و افزایش ظرفیت صنایع نیمه فعال از جمله اهداف مدنظر در برنامه جهش تولید سپاه شهرستان ساوه قرار دارد. وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری کمیسیون کارگری شهرستان ساوه تسهیلات به بخش هایی از صنایع که نیاز واقعی دارند، تخصیص یابد و از انحراف این منابع به سمت اهداف غیرتولیدی با رصد واحدها جلوگیری خواهیم کرد.

*س_برچسب‌ها_س*