شنبه 21 مهر 1403

24 تن برنج تنظیم بازار در شهرستان دیر توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
24 تن برنج تنظیم بازار در شهرستان دیر توزیع شد

بوشهر - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان دیر گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین نیازمندی مردم، 24 تن برنج در این شهرستان توزیع شد.

علیرضا آذرگون روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: علاوه بر آن، 25 تن برنج دیگر نیز با نرخ تنظیم بازار بزودی بین شهروندان توزیع خواهد شد و کالا و اقلام اساسی دیگر نیز بدون محدودیت در این شهرستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: این نوع برنج ها پاکستانی و با ارز دولتی خریداری شده و در زمان حاضر هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای ضروری مردم در شهرستان دیر وجود ندارد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

رییس اتاق اصناف شهرستان دیر اظهارداشت: با توجه به اینکه تجمع افراد مغایر با پروتکل های ارائه شده از سوی سازمانهای مرتبط با مبارزه با کرونا است، خانوارهایی که متقاضی دریافت برنج هستند می توانند به شماره (09173724403) از طریق پیام رسان واتساپ پیام داده و نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را اعلام کرده و در وقتی معین، زمان دریافت برنج از عامل توزیع، به متقاضیان اعلام می شود.

وی گفت: توزیع برنج تنظیم بازار در این مرحله شامل یکهزار خانوار شده و سهم هر خانوار یک کیسه 10 کیلویی بوده و در مدت زمانی محدود توزیع خواهد شد.

آذرگون افزود: قیمت انواع کالا در شهر دیر توسط بازرسان به صورت مستمر رصد می‌شود و با سودجویان برخورد خواهد شد.

وی گفت: اتاق اصناف با گران و کم فروشی برخورد جدی و قانونی می‌کند و مردم می‌توانند هرگونه تخلف را با شماره 124 اطلاع رسانی کنند.

دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

*س_برچسب‌ها_س*